خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12296 | ۱۹:۰۹ - ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ | ۱ دیدگاه

کاروان زائران پیاده حرم تا حرم متشکل از 120 زائر عراقی که راهی زیارت مرقد مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است، سه شنبه شب در امامزاده سلطان ابراهیم (ع) قوچان اسکان یافت.

به گزارش خبرگزاری قوچانی به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ؛

مدیر این کاروان اظهار داشت: این کاروان از 20 اسفند پارسال از حرم امام حسین (ع) به عزم زیارت حرم حضرت ثامن الحجج (ع) حرکت خود را آغاز کرده و در شب ولادت حضرت علی (ع) وارد مشهد مقدس می شود.

سیدحسین موسوی که برای هفتمین سال متوالی این مسیر را با پای پیاده طی می کند، افزود: احیای امر الهی، وحدت شیعیان ایران و عراق و ترویج فضایل امامان معصوم از اهداف این حرکت معنوی است.

وی تصریح کرد: نزدیک به 40 روز پیاده روی داشته ایم که بر اثر شرایط جوی و خستگی در طول مسیر سه نفر در اثر بیماری نزدیک به فوت بودند اما شفا یافتند که این از معجزات این سفر بود.

موسوی، خدمات رفاهی مردم مسلمان ایران به کاروانیان را بسیار مطلوب خواند و گفت: از زمان ورود از مرز مهران با کمک های خیرین و استقبال مردمی مواجه بوده و از اسکان و خدمات رفاهی بسیار خوبی برخوردار شده ایم.

این کاروان 120 نفره حرکت خود را از حرم امام حسین(ع) در کربلای معلی آغاز کرده و با ورود از مرز مهران با پای پیاده از استان های ایلام، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، تهران، مازندران، گلستان و خراسان شمالی به خراسان رضوی رسیده و در شب ولادت حضرت علی(ع) به زیارت امام مهربانی ها حضرت رضا (ع) نائل خواهد شد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12296

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۱ ارديبهشت ۹۵ / ۱۹:۰۹

دیدگاه ها  (۱)

خدا کنه خوب میزبانی کرده باشیم تا ذکر خیر قوچان به عراق برده بشه.
انشاء الله

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی