خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12380 | ۱۲:۰۵ - ۱۶ تیر ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

اعتبار تملک دارایی های شهرستان قوچان امسال به محدود 130 میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

فرماندار قوچان امروز گفت: امسال، اعتبارات تملک دارایی  های این شهرستان 130 میلیارد و 250 میلیون ریال است که نسبت به پارسال، 40 درصد بیشتر شد.آقای علیرضا قامتی افزود بخشی از این اعتبارات در حوزه راه و شهرسازی قوچان و باجگیران شامل 30 میلیارد ریال و  در حوزه جهاد کشاورزی شامل 7 میلیارد و 490 میلیون ریال است.

وی گفت: هم اکنون 800 میلیارد ریال طرح زیرساختی در این شهرستان در حال اجراست و معدل پیشرفت فیزیکی طرح های شهرستان از تخصیص اعتبارات بیشتر بوده است.منظور از اعتبارات تملک دارایی، مجموعه عملیات مشخص است که در طول مدت معین و با اعتبار معین برای تحقق بخشیدن به هدف ‎های برنامه توسعه 5 ساله به صورت سرمایه‌گذاری ثابت یا مطالعه برای ایجاد دارایی سرمایه‌ای اجرا می‌شود.منابع مورد نیاز اجرای این عملیات از محل اعتبارات مربوط به تملک دارایی‌ های سرمایه‌ ای تأمین می‌شود.

فرماندار قوچان امروز گفت: امسال، اعتبارات تملک دارایی  های این شهرستان 130 میلیارد و 250 میلیون ریال است که نسبت به پارسال، 40 درصد بیشتر شد.

آقای علیرضا قامتی افزود بخشی از این اعتبارات در حوزه راه و شهرسازی قوچان و باجگیران شامل 30 میلیارد ریال و  در حوزه جهاد کشاورزی شامل 7 میلیارد و 490 میلیون ریال است.

او گفت: هم اکنون 800 میلیارد ریال طرح زیرساختی در این شهرستان در حال اجراست و معدل پیشرفت فیزیکی طرح های شهرستان از تخصیص اعتبارات بیشتر بوده است.

منظور از اعتبارات تملک دارایی، مجموعه عملیات مشخص است که در طول مدت معین و با اعتبار معین برای تحقق بخشیدن به هدف ‎های برنامه توسعه 5 ساله به صورت سرمایه‌گذاری ثابت یا مطالعه برای ایجاد دارایی سرمایه‌ای اجرا می‌شود.

منابع مورد نیاز اجرای این عملیات از محل اعتبارات مربوط به تملک دارایی‌ های سرمایه‌ ای تأمین می‌شود.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12380

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی