خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12310 | ۱۷:۳۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

مدیر آموزش و پرورش قوچان گفت : 38 مدرسه در این شهرستان با توجه به قدمت بالا و خطرات ایمنی نیازمند تخریب کامل است.

به گزارش خبرگزاری قوچانی به نقل از ایرنا ؛

علی خانی روز شنبه در جمع خبرنگاران مناسبت هفته معلم افزود: 448 مدرسه در شهرستان قوچان دایر است که 20 درصد آنها قدمت بالای 40 سال دارند.
وی کمبود فضای آموزشی را دلیل تخریب نشدن برخی از مدارس قدیمی ذکر بیان کرد: 12 پروژه نیمه تمام مشارکتی در قوچان که خیرین سهم خود را برای اجرای آنها به موقع پرداخت کرده اند بخاطر محقق نشدن سهم اعتباری دولت نیمه کاره مانده اند.
مدیر آموزش و پرورش قوچان گفت: پیگیری برای اتمام این پروژه ها تا پایان شهریور آتی در حال انجام است. .
وی افزود: قوچان دارای دو دبیرستان تربیت بدنی است که بطور جدی نیاز به استخر دارند لذا قرار بود از محل ماده 180 برای این منظور پروژه تامین اعتبار شود اما به دلیل موانع قانونی تاکنون این امر میسر نشده است. 
خانی پیرامون برنامه های هفته معلم نیز گفت: امسال از 62 مدیر، معاون و معلم تقدیر می شود اما انتخاب معلم نمونه از برنامه های اداره کل حذف شده لذا در طول سال با توجه به تخصص معلمین از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد. 
وی شمار معلمان فعال در آموزش و پرورش قوچان را سه هزار و 200 نفر ذکر و بیان کرد: این شهرستان پارسال سه هزار ساعت معلم حق التدریس داشت اما امسال این میزان هزار ساعت کاهش یافته است
مدیر آموزش و پرورش قوچان حذف یک پایه تحصیلی، کاهش تعداد معلمان، افزایش ساعات تدریس و جذب معلم حق التدریسی را از دلایل این کاهش اعلام کرد.
35 هزار و 187 دانش آموز در مدارس قوچان تحصیل می کنند.
مرکز شهرستان 180 هزار نفری قوچان در فاصله 137 کیلومتری شمال مشهد واقع است. قوچان مرکب از دو بخش مرکزی و باجگیران 183 روستا دارد. 75 هزار نفر از جمهیت این شهرستان ساکن روستاها هستند

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12310

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۵ / ۱۷:۳۴

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی