خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12345 | ۱۷:۵۴ - ۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

جشن شادی به مناسبت ایام شعبانیه و ولادت امام زمان (عج) صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان به همت بسیج دانشجویی مرکز علمی-کاربردی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی به نقل از خبرگزاری دانشجو ؛

جشن شادی به مناسبت میلاد امام زمان (عج) و گرامیداشت روزهای مقاومت و پایداری در خوزستان صبح امروز به همت پایگاه بسیج دانشجویی شهید ضیایی مرکز علمی-کاربردی قوچان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر دانشجویان و اساتید مرکز علمی-کاربردی قوچان، مسئول دفتر بسیج دانشجویی، سخنگوی شورای اسلامی شهر قوچان و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر، مشاور عالی و اعضای شورای دفتر بسیج دانشجویی این شهرستان نیز حضور داشتند.

مداحی، اجرای برنامه‌های طنز تقلید صدا و بین لطیفه به همراه خاطره‌گویی از دوران دفاع مقدس از برنامه‌های این جشن بود و در پایان مراسم نیز از خانواده شهید جمشید ضیایی و فعالین پایگاه بسیج دانشجویی مرکز علمی-کاربردی قوچان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12345

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی