خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12205 | ۱۵:۵۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تاسیس دانشکده علوم پزشکی قوچان در صورت مساعدت خیرین و با توجه به تأمین بودجه ۵۰ درصدی از سوی این وزارتخانه خبرداد.

____________________

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ;

مصطفی مهرابی بهار افزود: شهرستان قوچان شرایط و موقعیت علمی مناسبی برای تاسیس دانشکده پزشکی دارد.

وی گفت:در سال‌های اخیر افزایش بی‌رویه دانشکده‌های پزشکی باعث ایجاد مقاومت‌هایی برای تاسیس دانشکده شده است که درصورت همکاری این شهرستان در آینده دارای دانشکده پزشکی خواهدشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تأکید بر این موضوع که حفاظت مالی از مردم و افزایش کرامت انسانی قسمتی از اهداف محقق شده طرح تحول نظام سلامت است، بیان کرد: کشورهای پیشرفته در گذشته نیز اهمیت فراوانی به موضوع سلامت می‌دادند به طوری که آمریکا سالانه برای سلامت هر فرد بیش از ۸۰۰۰ دلار هزینه می‌کند؛ اما تا قبل از اجرای طرح تحول در ایران این میزان زیر ۴۰۰ دلار بوده است.

وی از تجهیز و هتلینگ همه ی بیمارستانهای کشور خبرداد و افزود: امروزه تمام درآمدهای نفتی از میزان یارانه پرداختی پایین‌تر بوده؛ اما در حوزه سلامت رشد بودجه‌ای مناسبی صورت گرفته است که باید در هر شهر ضریب ارتقاء بهینه سلامت، افزایش پیدا کند.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12205

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی