خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12361 | ۱۸:۰۹ - ۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱ دیدگاه

نائب رئیس بانوان هیات هندبال خراسان رضوی از کسب مجوز تأسیس 5 مدرسه هندبال ویژه استعدادیابی در این استان با همکاری و مشارکت آموزش و پرورش این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

تکتم خان بابا زاده خراسان رضوی را مهد هندبال کشور دانست و اظهار کرد: هندبال در این استان به‌واسطه برگزاری مسابقات مختلف و وجود استعدادهای فراوان در آن از گذشته تاکنون یکی از رشته‌های پرطرفدار و پرظرفیت خراسان رضوی محسوب می‌شود.

وی استراتژی هیات هندبال خراسان رضوی را انجام اقدامات مناسب برای استعدادیابی و توسعه هندبال از سطوح پایین در این استان برشمرد و اضافه کرد: میزبانی مسابقات نونهالی منطقه یک کشور توسط خراسان رضوی در اسفند سال گذشته از مهم‌ترین اقدامات در این راستا بود که با کسب رتبه دوم و سوم توسط تیم‌های ناحیه یک و شش مشهد همراه شد.

نائب رئیس بانوان هیات هندبال خراسان رضوی با اشاره به اینکه شرط میزبانی این مسابقات از سوی این هیات، عدم محدودیت برای حضور تیم‌های هندبال این استان بود یادآور شد: برای نخستین بار در تاریخ برگزاری این مسابقات در کنار پنج تیم از خراسان شمالی، خراسان جنوبی و شمال ایران هفت تیم نیز از خراسان رضوی شرکت کردند تا برگزاری این مسابقات فرصت مناسبی را برای محک زدن همه بازیکنان مستعد و بااستعداد این استان فراهم کند.

خان بابا زاده افزود: هرسال هفت یا هشت بازیکن از خراسان رضوی به مسابقات انتخابی تیم ملی معرفی می‌شوند و امسال نیز معرفی هفت بازیکن دیگر به این مسابقات صورت گرفته که منتظر پاسخ تیم ملی برای حضور این ورزشکاران هستیم.

وی در ارتباط با وضعیت تجهیزات و امکانات این هیات بیان کرد: سالن هندبال کوثر به‌عنوان خانه این رشته ورزشی در اختیار هیات هندبال خراسان رضوی قرار دارد اما با توجه به اینکه هیات مذکور برای در اختیار داشتن سالن کوثر اجاره می‌پردازد امیدوارم با برنامه‌های انجام‌شده اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی این سالن را بدون اجاره در اختیار هیات هندبال این استان قرار دهد.

نائب رئیس بانوان هیات هندبال خراسان رضوی از کسب مجوز 5 مدرسه هندبال ویژه استعدادیابی در این استان خبر داد و گفت: این مدارس با همکاری و مشارکت آموزش‌وپرورش خراسان رضوی صورت می‌گیرد.

خان بابا زاده راه‌اندازی این مدارس را در قالب امضای تفاهم‌نامه میان فدراسیون هندبال با وزارت آموزش‌وپرورش دانست و بیان کرد: قرار است سالن و تجهیزات این مدارس از طریق آموزش‌وپرورش فراهم شود و هیات هندبال خراسان رضوی نیز هزینه مربیان را بپردازد.

وی افزود: سه مدرسه هندبال در شمال، مرکز و جنوب مشهد برای دسترسی آسان‌تر رده سنی نونهالان به آموزش‌های هندبال ایجاد می‌شود و دو مدرسه دیگر نیز در سبزوار و قوچان به‌عنوان شهرستان‌های هندبال خیز خراسان رضوی راه‌اندازی می‌گردد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12361

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۱)

  • مرتضی تقی زاده خسرویّه
  • الحمدالله 

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی