خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12403 | ۲۰:۴۳ - ۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

جمعی از اهالی روستای شهرکهنه قوچان به دلیل مشکل نبود آب آشامیدنی در محل امامزاده سلطان ابراهیم(ع) تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

ظهر امروز جمعی از اهالی روستای شهرکهنه قوچان به دلیل مشکل نبود آب آشامیدنی در محل امامزاده سلطان ابراهیم(ع) تجمع کردند.

یکی از تجمع کنندگان به خبرنگار ما گفت: تا حدود پنج سال پیش مسئولیت و مدیریت آب شهرکهنه در اختیار اهالی این روستا بود که باتوجه به تصمیم مسئولین وقت، مدیریت امور آب این روستا به اداره آب و فاضلاب روستایی واگذار شد و در آن برهه مسئولین وقت اعلام کردند که ظرف دو ماه مشکل آب این روستا حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه با گذشت پنج سال از وعده مسئولین نه تنها مشکل آب این روستا حل نشد بلکه روز به روز هزینه آب مصرفی افزایش یافته است، ادامه داد: در حال حاضر هزینه آب بها برخی از اهالی به ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی افزود: پیگیری های بسیار زیادی برای حل این مشکل انجام شده است اما مسئولین پاسخ دقیقی به مردم نمی دهند و پاس کاری می کنند.

این شهروند یادآور شد: در پایان ماه مبارک رمضان، کانال هایی برای بهسازی لوله کشی آب این منطقه حفاری شد اما سرانجامی نداشته و گرد و غبار حاصل از این حفاری ها زندگی اهالی این منطقه از روستا را مختل نموده است.

یکی دیگر از اهالی با اشاره به مشکل کمبود آب در امامزاده سلطان ابراهیم(ع)، تصریح کرد: مشکلات آب این روستا به حدی زیاد است که گاهی اوقات به دلیل کمبود آب، مسئولین آب چاه را بدون اینکه تصفیه کنند در اختیار زائران قرار می دهند.

ابراهیم احمدی، دهیار روستای شهرکهنه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: روستای شهرکهنه با ۱۲۰۰ خانوار، بیش از ۴ هزار نفر جمعیت دارد و در حال حاضر سه منطقه خیابان پورمحمد، صندل سوزها و شهرک دچار مشکل قطعی و کمبود آب می باشند.

وی ادامه داد: باتوجه به مشکلات کم آبی در این روستا، مسئولین امر می بایست با اقدامی فوری به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12403

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی