خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12206 | ۱۶:۰۴ - ۳۰ دی ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

رئیس ستاد دهه فجر قوچان از تشکیل 17 کمیته تخصصی در این شهرستان برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها در ایام‌‌الله دهه فجر خبر داد.

____________________
  • حجت‌الاسلام هادی ایمانی‌نیا ظهر امروز در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر قوچان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام‌ الله دهه فجر به منظور برگزاری هرچه بهتر برنامه‌ها در طول این ایام 17 کمیته تخصصی در حوزه‌های مختلف دهه فجر در این شهرستان تشکیل شده است.
  • وی با بیان اینکه همه ساله مسئولیت کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی بر عهده روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوده اما امسال با توجه به ایام انتخابات و فشردگی کارها این مسئولیت را به عهده یکی از خبرنگاران شهرستان داده‌ایم، گفت: سال گذشته در زمینه اطلاع‌رسانی در حوزه تصویری و صدا و سیما مشکلاتی وجود داشت که در سال جاری این مشکل رفع شده است.
  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قوچان با تأکید بر اینکه باید حضور خبرنگاران در برنامه‌های دهه فجر برای مردم نیز ملموس بوده و حضور پررنگ آنها در مراسمات دیده شود، تصریح کرد: باید همه به دنبال حفظ شأن و جایگاه اصحاب رسانه باشند و به آنان احترام گذاشته شود.
  • وی تأکید کرد: نشریات محلی این شهرستان باید قبل از آغاز دهه فجر زمینه‌سازی مناسبی در اطلاع‌رسانی برنامه‌ها داشته باشند و 17 کمیته تخصصی نیز باید قبل از 12 بهمن نشست خبری با خبرنگاران برگزار و برنامه‌های خود را اطلاع‌رسانی کنند.
  • ایمانی‌نیا با یادآوری اینکه متأسفانه نگاه مسئولان در سطح استان به این شهرستان خوب نبوده و باید این نگاه توسط خبرنگاران تغییر پیدا کند، بیان کرد: دهه فجر متعلق به همه گروه‌ها، جناح‌ها و جریانات سیاسی بوده زیرا موجب تثبیت نظام اسلامی ایران می‌شود.
  • وی با اشاره به اینکه برق سیستم صوتی شهرستان در حال جداسازی از برق شهری بوده تا بتوان در هر زمان از این سیستم متمرکز استفاده کرد، یادآور شد: برنامه‌هایی که در روز شمار قرار می‌گیرد دارای اهمیت است بنابراین کمیته‌های مختلف به ویژه در زمینه افتتاح پروژه‌ها باید برنامه‌های خود را حداکثر تا 5 بهمن ماه به دبیرخانه ستاد دهه فجر شهرستان ارسال کنند.
  • رئیس ستاد دهه فجر قوچان با گلایه از عدم حضور نماینده اداره فرهنگ و ارشاد در این جلسه، تصریح کرد: جلسات هم‌اندیشی باید با حضور خبرنگاران برگزار تا به بررسی ضعف‌ها و مشکلات پرداخته شود.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12206

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی