خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12289 | ۱۶:۳۷ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ | ۲ دیدگاه

فرماندار قوچان گفت: دولت با ایجاد آرامش و آسایش تلاش دارد در تعامل با دنیا بهترین عملکرد را ایجاد کند اما دشمن دست از کینه توزی بر نمی دارد و سعی در ابطال برجام دارد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی به نقل از خبرگزاری مهر و باشگاه خبرنگاران جوان ؛

علیرضا قامتی صبح شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش در میدان فلسطین شهرستان قوچان برگزار شد بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمن دست از کینه توزی برنداشته و این دشمنی در برجام نیز قابل مشاهده است.

وی بیان کرد: امروز سربازان دیپلماسی تمام تلاش خود را داشتند که همه قطعنامه های دشمن را خط بطلان بکشند و در بحث ایران هراسی گفتمانی برپایه منطق به دنیا معرفی کنند.

فرماندار قوچان با تاکید بر افرادی که می خواهند بحث برجام را کمرنگ جلوه دهند خاطر نشان کرد: امروز کاندیداهای ریاست جمهوری امریکا تمامی توانشان را گذاشتند که در صورت رای آوردن، برجام را باطل کنند که نشان می دهد ما موفق بوده ایم.

قامتی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به اینکه کشوری که امنیت می خواهد بایستی تجهیزات مدرن داشته باشد عنوان کرد: هنوز پس از مدت ها جانبازان هشت سال دفاع مقدس ما هنوز آثار به جا مانده از جنگ را دارند پس یادمان نرود که چگونه درعرصه تسلیحات به این خود باوری رسیده ایم که در عرصه نظامی به هیچ کس اجازه دخالت نمی دهیم.

قامتی یادآور شد: امروز در عرصه نظامی باید کشورهای دنیا از توان نیروهای مسلح ما در جهت مقابله با نیروهای تکفیری الگو برداری کنند.

وی ادامه داد: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بایستی در تمامی عرصه ها در سایه وحدت وهمدلی تلاش کرد و در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی کرد.

وی اظهار داشت: امروز با فرماندهی مقام معظم رهبری و یکپارچگی نیروهای مسلح کشور در حوزه امنیت در منطقه کشور ایران حرف اول را می زند.

وی افزود: حتی کشورهایی که مدعی تجهیزات وتوان دفاعی هستند مشاهده می شود که هیچ آرامشی وامنیتی در کشور خود ندارند اما با اقداماتی که در حوزه امنیت و دفاع داریم توانسته ایم در منطقه نیز اقتدار ایجاد کنیم.

فرماندار قوچان به حضور مردم در سایه همدلی و وحدت اشاره کرد و گفت: امروز نه تنها در حوزه امنیت بلکه در حوزه های دیگر نیز با تلاش وهمدلی این اقتدار را حفظ خواهیم کرد.

وی افزود: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل بایستی در تمامی عرصه ها در سایه وحدت وهمدلی تلاش کرد و در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی کرد.


در ادامه می توانید تصاویری از این رژه باشکوه را ببینید

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12289

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۹ فروردين ۹۵ / ۱۶:۳۷

دیدگاه ها  (۲)

حالم از ارتش به خصوص ارتش قوچان بهم می خوره.
  • سیّد محمّد جعاوله
  • بی نظیر

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی