خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12384 | ۲۰:۵۲ - ۲۰ تیر ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

مسؤول نمایندگی راه و شهرسازی باجگیران با اشاره به بارش‌های نزولات جوی در فصل بهار امسال از خسارت یک میلیارد تومانی به ابنیه راه‌ها، دیوارهای ساحلی و مسیر راه‌های باجگیران در طول این مدت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی به نقل از فارس ؛

خان محمد مصرزاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اداره راه و شهرسازی قوچان اظهار داشت: مجموع راه شهری و روستایی باجگیران 310 کیلومتر معادل 650 کیلومتر راه همسنگ است که 205 کیلومتر آن را راه شهری و 105 کیلومتر راه روستایی را شامل می‌شود.

وی با اشاره به این موضوع که در تمام حوزه باجگیران 17 کیلومتر برای آسفالت و زیرسازی در سال جاری پیشنهاد شده است، گفت: سال گذشته سه پروژه مصوب در این بخش وجود داشت که حدود یک میلیارد تومان از آن برای دو پروژه روستاهای اینچه و پاکتل تخصیص پیدا نکرد و پروژه آسفالت روستای بردر نیز در حال پیگیری و انجام است.

مسؤول نمایندگی راه و شهرسازی باجگیران با یادآوری اینکه در این بخش طی فصل بهار 500 کیلومتر برف‌روبی و 50 مترمکعب نمک‌پاشی انجام گرفته است، بیان کرد: لکه‌گیری و رویه به میزان 310 مترمربع در مسیر روستای رهورد، قریه شرف و...، خاک‌برداری و تعریض راه به طول 8 کیلومتر و نصب علائم ایمنی در طول راه از دیگر اقدامات انجام گرفته طی سه ماه گذشته در باجگیران است.

مصرزاده تأکید کرد: امسال بارش نزولات جوی موجب خسارت یک میلیارد تومانی به ابنیه و مسیر راه‌ها و دیوارهای ساحلی در بخش باجگیران شد که گزارش‌ها به ستاد بحران ارسال اما هنوز اعتباری برای این منظور تخصیص پیدا نکرده است.

وی یادآور شد: یکی از اقدامات پیشگیرانه برای تقویت و برخورداری ایمنی در مسیر راه‌ها شانه‌سازی، هدایت آب‌ها و تعمیر پل‌ها به طول حدود 30 کیلومتر است که در مسیر روستاهای رهورد و قاچکانلو در حال انجام هست.

مسؤول نمایندگی راه و شهرسازی باجگیران با یادآوری این مطلب که زمین راهدارخانه به‌صورت مشارکتی در دوراهی امامقلی به درگز برای این نمایندگی ایجاد شده است، گفت: سوله ساخته‌شده در این زمین دارای پیشرفت 80 درصدی بوده که برای تکمیل ساختمان اداری و استقرار کامل نیازمند تخصیص 300 میلیون تومانی اعتبارات است.

مصرزاده با اشاره به این موضوع که تونل باجگیران یک کار نیمه‌تمام بوده که به بهره‌برداری رسیده است، بیان کرد: خط انتقال برق برای روشنایی تونل از سمت دُربادام تا دهانه تونل به طول 6 کیلومتر انجام و ترانس تهیه و آماده نصب است که با اختصاص اعتبارات، خط دوم انتقال از مسیر باجگیران نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12384

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی