خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12318 | ۱۵:۱۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

معاون فرماندار قوچان از برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات کُشتی با چوخه قهرمانی کشور یادواره سردار شهید بابامحمد رستمی و شهدای بخش باجگیران این شهرستان در هفدهم اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی به نقل از خبرگزاری فارس ؛

هادی رجایی‌نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوازدهمین دوره مسابقات کُشتی با چوخه قهرمانی کشور یادواره سردار شهید بابا محمد رستمی و شهدای بخش باجگیران هفدهم اردیبهشت‌ماه در گود کشتی روستای رهورد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات از سال 84 در این شهرستان به صورت منطقه‌ای کلید زده شد، گفت: سال گذشته قوچان میزبان مسابقات کشتی با چوخه با حضور 23 استان از سطح کشور بود که پس از مشاهده ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان در برگزاری این‌گونه از مسابقات، فدراسیون بازی‌های بومی و محلی با بخشنامه کشوری از تمام استان‌ها برای دوازدهمین دوره مسابقات در قوچان دعوت به عمل آورده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قوچان با یادآوری اینکه زمینی توسط شهرداری و شورای شهر برای گود کشتی با چوخه به دلیل مسیر طولانی روستایی در سطح شهر در اختیار قرار داده‌اند، بیان کرد: این گود تأثیری بر مسابقات برگزار شده در گودهای دیگر سطح شهرستان ندارد و به عنوان بزرگ‌ترین گود کشتی برای بازی‌های بومی و محلی در شرق کشور احداث می‌شود.

رجایی‌نیا با اشاره به تأیید شدن نقشه‌ها و تأمین اعتبار اولیه موردنیاز، تصریح کرد: پس از برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور عملیات اجرایی شدن این گود آغاز خواهد شد و اعتبار موردنیاز که توسط حوزه فنی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برآورد شده در دو فاز به ارزش یک میلیارد تومان خواهد بود.

وی با بیان اینکه طی هماهنگی‌های انجام شده وزیر ورزش و جوانان در این دوره از مسابقات حضور پیدا می‌کند، عنوان کرد: به جزء مسابقات کشتی با چوخه در رهورد، بازدید از استادیوم ورزشی قوچان و برخی باشگاه‌ها و سالن‌های روستایی جزو برنامه‌های تنظیمی برای حضور وزیر ورزش و جوانان در این شهرستان خواهد بود.

معاون فرماندار قوچان یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود فاز نخست بزرگ‌ترین گود مسابقات بازی‌های بومی و محلی شرق کشور در قوچان شهریورماه امسال قابل افتتاح باشد تا یک دوره مسابقات کشوری نیز قبل از آغاز فصل سرما در آن برگزار شود.



انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12318

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۵ ارديبهشت ۹۵ / ۱۵:۱۰

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی