خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12365 | ۱۳:۵۱ - ۱۱ تیر ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، ظهر امروز هم‌زمان با سراسر کشور با حضور صدها نفر از روزه‌داران قوچانی در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

مراسم راهپیمایی روز قدس پیش از ظهر امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت 11:15 و با حضور امام‌جمعه، فرماندار، مسؤولان ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم در قوچان از تقاطع مولوی و ناصرخسرو در خیابان امام خمینی‌(ره) این شهر آغاز شد.

مردم روزه‌دار و مؤمن این شهر مسیر خیابان امام خمینی‌(ره) و ولی‌عصر‌(ع) را به سمت میعادگاه نماز جمعه طی کردند و همچون مردم سراسر جهان اسلامی با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر صهیونیسم» انزجار و نفرت خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

همچنین مردم با سردادن شعارهایی همچون داعشی و تکفیری عامل اسرائیل است و جنایت صهیونیست‌ها زیر سر آمریکاست؛ آمریکا را عامل اصلی همه شرارت‌های در جهان دانسته و از جنایات داعش و تکفیری‌ها در منطقه که عمال و دست‌نشانده رژیم صهیونیستی هستند بیزاری جستند.

مردم روزه‌دار این شهر به‌طور مجموع دلیل حضور پرشور در این مراسم با گرمای طاقت‌فرسای هوا را پایبندی به اصول انقلاب اسلامی در دفاع از مظلومان جهان به‌ویژه فلسطین اشغالی دانسته و بر نابودی هرچه سریع‌تر رژیم منحوس صهیونیستی با اتحاد و همبستگی همه مسلمانان جهان تأکید کردند.

در پایان نیز قطعنامه‌ای در 10 بند قرائت شد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12365

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی