خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12324 | ۱۷:۴۴ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

فرماندار قوچان با تأکید بر حفظ چهره رحمانی اسلام در شرایط کنونی دنیا، بر لزوم رعایت اخلاق مداری از طریق مبارزه‌ فرهنگی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

علیرضا قامتی ظهر امروز در آئین افتتاح نمایشگاه «انتظار» در مجتمع آموزش عالی سلامت قوچان با تشکر از اقدام مناسب بسیج دانشجویی این مجتمع در برگزاری چنین نمایشگاهی، اظهار کرد: اعیاد و مناسبت‌ها فرصتی برای نگاه اجمالی به فلسفه وجودی انسان و جامعه بشری است و هدف از خلقت و ترسیم راه توسط خداوند تبارک و تعالی انجام شده است.

وی با بیان اینکه پس از بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) بسیاری از مردم تنها به دلیل اخلاق خوب ایشان به دین اسلام روی آوردند، گفت: پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار به دنبال ایجاد جاذبه در جامعه بودند و افرادی که امروز دنبال دافعه نسبت به دین و نظام اسلامی هستند در چارچوب دین و فلسفه قانون حرکت نمی‌کنند.

رئیس شورای اداری قوچان با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال نشان دادن چهره‌ای خشن از دین مبین اسلام است، تصریح کرد: گروهک تروریستی داعش به خودی خود به وجود نیامده، بلکه دشمن مجموعه‌ای را در قالب اسلام برای معرفی دین خشن و بداخلاق متولد کرد تا همه مردم جهان از اسلام چنین چهره‌ای را تصور کنند.

قامتی با تاکید بر اینکه باید نسبت به رفتار و گفتارهایمان دقت داشته باشیم زیرا به قدر کافی دشمن علیه ما فعالیت می‌کند، گفت: در چنین شرایطی که دشمن به دنبال معرفی چهره‌ای خشن از دین اسلام است باید با مبارزه‌ فرهنگی، اخلاق مداری را در چارچوب‌ها رعایت کنیم.

وی یادآور شد: جامعه پرستاری مربیان سلامت در جامعه به شمار می‌آیند که با همه محدودیت‌های موجود در این حوزه فعالیت‌های خوبی را به سرانجام رساندند به گونه‌ای که عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد رضایت رهبری و نظام است.

در ادامه این مراسم رئیس اداره تبلیغات اسلامی قوچان با اشاره به اینکه جای خالی این‌گونه نمایشگاه‌ها در سطح جامعه احساس می‌شود، گفت: این نمایشگاه در دو سال اخیر به همت مجتمع آموزش عالی سلامت این شهرستان برپا می‌شود که شاید کمکی برای آگاهی امت اسلامی درباره بزرگ‌ترین رخداد جهان بشریت باشد.

حجت‌الاسلام سید محمد ساجدی با تأکید بر اینکه همه مذاهب و ادیان الهی به مهدویت و مدینه فاضله اعتقاد دارند، بیان کرد: یک منتظر واقعی هیچ‌گاه خود را با جامعه هماهنگ نمی‌کند بلکه باید با صاحب انتظار هماهنگ شود.

وی تأکید کرد: جامعه امروزی به مراتب بهتر از جامعه جاهلیت در عصر پیامبر گرامی اسلام است و امام زمان(عج) یارانی می‌خواهد که «منا اهل‌البیت» باشند.

نمایشگاه بزرگ انتظار همراه با غرفه‌هایی نظیر پاسخگویی به شبهات و مسائل تربیتی، مشاوره، کودک و نوجوان، دفاع مقدس و خدمات پرستاری رایگان از 29 اردیبهشت تا اول خرداد همه روزه از ساعت 17 تا 22 در محوطه مجتمع آموزش عالی سلامت قوچان آماده پذیرایی از عموم مردم خواهد بود.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12324

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی