خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12315 | ۱۸:۳۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

چهارمین همایش ملی «مشاوره و سلامت روان»، دومین همایش ملی «کاربرد سیستم‌های هوشمند در علوم و صنایع» و نخستین همایش «آموزش، ادبیات و ترجمه زبان انگلیسی» 14 و 15 اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قوچان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قوچانی به نقل از خبرگزاری فارس ؛

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان میزبان چهارمین همایش ملی «مشاوره و سلامت روان»، دومین همایش «کاربرد سیستم‌های هوشمند در علوم و صنایع» و نخستین همایش «آموزش، ادبیات و ترجمه زبان انگلیسی در 14 و 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری است.

افتتاحیه نخستین همایش «آموزش، ادبیات و ترجمه زبان انگلیسی» برای نخستین بار در شرق کشور به زبان انگلیسی برگزار شد و از 210 مقاله رسیده به دبیرخانه این همایش 47 مقاله به صورت سخنرانی و 57 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود.

در چهارمین همایش ملی «مشاوره و سلامت روان» نیز که سه دوره قبلی آن به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار شده بود 850 مقاله به دبیرخانه آن واصل که 90 مقاله سخنرانی و 425 مقاله به صورت پوستر در مدت دو روز ارائه می‌شود.

دومین همایش ملی «کاربرد سیستم‌های هوشمند در علوم و صنایع» که قرار بود در اسفند سال گذشته برگزار شود به دلیل استقبال پژوهشگران به تعویق افتاد و 14 و 15 اردیبهشت در حال برگزاری است؛ این همایش به صورت کاملاً مجازی در قالب کنفرانس می‌شود و از 110 مقاله رسیده 28 مقاله به صورت سخنرانی و 26 مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

این همایش‌ها علاوه بر تبادل و تعامل علمی میان دانشجویان، اساتید و محققان، می‌توانند الهام‌دهنده موضوعات پایان‌نامه‌های دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد و اعلام پژوهش‌های تقاضامحور از سوی ادارات دولتی برای انجام طرح‌های برون دانشگاهی باشند.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12315

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵ / ۱۸:۳۶

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی