خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12391 | ۱۷:۳۶ - ۲۳ تیر ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

رئیس اداره بهزیستی قوچان گفت: این شهرستان طی یک سال اخیر با بهره برداری از سه مرکز توانبخشی شاهد رشد 100 درصدی در ایجاد مراکز توانبخشی بود.

به گزارش خبرگزاری قوچانی به نقل از ایرنا ؛

ناصر نیک افشار روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته بهزیستی افزود: بر این اساس قوچان هم اینک دارای شش مرکز توانبخشی است و راه اندازی سه مرکز جدید نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: با ایجاد این سه مرکز جدید توانبخشی، قوچان از این حیث از نرم کشوری بالاتر خواهد رفت و همچنین با توجه به اینکه هر مرکز ملزم به بکارگیری حداقل 30 نفر کارمند است در زمینه اشتغالزایی نیز موثر خواهد بود.

رئیس اداره بهزیستی قوچان گفت: مرکز شبانه روزی اعصاب و روان، مرکز شبانه روزی جسمی و مرکز ذهنی پسران بالای چهار سال با کمک افراد نیکوکار و سرمایه گذاران امسال در این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی در ادامه پیرامون خصوص کودکان در معرض خطر با عنوان 'کودکان امدادبگیر' نیز اظهار کرد: تاکنون در این چارچوب 90 کودک در قوچان شناسایی شده و زیر پوشش قرار گرفته اند لذا بطور ماهانه مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال تومان کمک مالی دریافت می کنند.

نیک افشار همچنین گفت: اعتبار وام اشتغال برای افراد تحت پوشش بهزیستی در شهرستان قوچان طی سال 1394 بطور کامل تخصیص یافت و در این چارچوب 284 نفر از افراد زیر پوشش مجموع تسهیلات 27 میلیارد ریالی را استفاده کردند.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12391

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی