خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12168 | ۱۴:۳۱ - ۶ دی ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

فرماندار قوچان گفت: هنگام مواجه با بحران بنده اختیارات 72 ساعت هیئت وزیران را نمی‌خواهم بلکه اختیارات یک کارشناس در شرایط عادی را بدهند تا بدانم برای شهروندان چه باید انجام دهم.http://img7.irna.ir/1394/13940910/81862080/81862080-70345035.jpg

علیرضا قامتی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران قوچان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: این شهرستان دارای هفت ماه سرد بوده که با برف، سرما و یخبندان مواجه است اما مسئولان در سطح استان و بالاتر هیچ تفاوتی برای اداره راه و شهرسازی قوچان با یک اداره در جنوبی‌ترین قسمت استان قائل نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه مسکن مهر قوچان بر اساس یک نگاه غیر کارشناسی در مسیل رودخانه ساخته شده است، گفت: استادیوم ورزشی این شهرستان نیز بر اساس همین دیدگاه در مرتفع‌ترین مکان قوچان در پارک نشاط ساخته شده که هنگام ورزش باد انسان برده می‌شود چه برسد به توپ فوتبال که باید 5 کیلومتر آنطرف‌تر آن را بیابیم.

فرماندار قوچان با تأکید بر این مطلب که باید برای اعضای شوراهای اسلامی شهر جلسات کارشناسی در حوزه مدیریت بحران برگزار شود، تصریح کرد: چرا یک مصوبه شورای اسلامی مرتفع‌سازی را از 5 سقف به 7 سقف افزایش می‌دهد و عرض یک‌سال در حاشیه یک شهر 400 واحد می‌سازند و الان فشار می‌آورند که خدمات بدهید؟

وی با بیان اینکه مشکل بحران آب در کُل کشور بوده، بیان کرد: متأسفانه در فصل بارش کمترین بارندگی نسبت به سال گذشته در این شهرستان به میزبان 35 درصد داشتیم و هیچ شهرستانی همانند قوچان با این کاهش مواجه نبوده و غیرمنظم بودن بارش آسیب‌زا است.

قامتی با اشاره به اینکه سال گذشته با دمای 28 درجه زیر صفر در سطح شهرستان مواجه بودیم، تأکید کرد: اقلیم قوچان در حال حاضر 2 است اما این شهرستان در طول سال با هفت ماه سرد مواجه بوده و انتظار می‌رود این خواسته به حق مردم و مسئولین انجام شود که اقیلم شهرستان از 2 به یک تغییر پیدا کند.

وی با بیان این مطلب که تصویب طرح جامع تفصیلی برای یک نقطه جغرافیایی دارای معنا و مفاهیم خاصی بوده اما چرا بدون اخذ پروانه خدمات در یک منطقه ارائه می‌شود، یادآور شد: هنگام مواجه با بحران بنده اختیارات 72 ساعت هیئت وزیران را نمی‌خواهم بلکه اختیارات یک کارشناس در شرایط عادی را بدهند تا بدانم برای شهروندان چه باید انجام دهم.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران قوچان با اشاره اینکه باید در مدیریت بحران کار علمی و کارشناسی انجام شود، عنوان کرد: مهندسین قوانین را به درستی رعایت می‌کنند و این رعایت سبب شده بگویند که همراهی مردم را ندارند اما باید فرهنگ‌سازی درست شود تا هم مردم و هم مسئولان حمایت داشته باشند.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12168

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی