خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12389 | ۱۸:۱۰ - ۲۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱ دیدگاه

مراسم رژه خودرویی بانوان محجبه قوچان باهدف زنده نگه داشتن یاد شهدای مسجد گوهرشاد وگرامیداشت حریم عفاف و حجاب در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

مراسم رژه خودرویی بانوان محجبه شهرستان قوچان ظهر امروز که باهدف زنده نگه داشتن یاد شهدای مسجد گوهرشاد و گرامیداشت حریم عفاف و حجاب از محل میدان فلسطین تا فرمانداری شهرستان برگزار شد.

فرماندار قوچان در اختتامیه این مراسم که با حضور مسئولین و بانوان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، به نقش هدایتگری زنان در جامعه اشاره و اظهار کرد: فرمان هدایت جامعه بشری امروز می‌تواند در دست بانوان باشد.

علیرضا قامتی با بیان اینکه واژه عفت بعنوان زینت جامعه سبب ایجاد امنیت روانی در جامعه می‌شود، گفت: سایر جوامعی که اعتقادی به دین مبین اسلام ندارند بدانند با عفاف، امنیت و آرامش در جامعه حاکم می‌شود.

قامتی به سپردن مسئولیت‌های مختلف جامعه به بانوان اشاره کرد و گفت: ما این آمادگی را داریم که در حوزه‌های اجرایی از بانوانی که توانمندی دارند استفاده کنیم.

فرماندار قوچان با بیان اینکه در پرتو حجاب، جامعه اسلامی می‌تواند هدایت‌گر باشد و مسیر درست را تشخیص دهد، افزودد: با همت مادران دیروز توانسته‌ایم چندین هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کنیم و انتظار داریم امروز بانوان با رعایت حجاب همان مسیر درست جامعه اسلامی را ادامه دهند.

امشب نیز از ساعت 17:30 دقیقه، برنامه پیاده روی و تجمع مدافعان حریم خانواده از میدان فلسطین تا پارک نشاط شهرستان در حال انجام می باشد.

 

اعلام برنامه های روز ملی عفاف و حجاب

 

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12389

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۱)

  • مرتضی تقی زاده خسرویّه
  • هیچوقت ازین مراسم خوشم نیومده به نظرم یه جور رژه ی تجملگراییه
    آره، ممکنه

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی