خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12245 | ۱۵:۰۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

آقایان صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی ، قامتی فرماندار و جمعی از مسئولین از برخی پروژه‌های ورزشی قوچان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قوچان ؛
در این بازدید صبوریان با بیان اینکه شهرستان قوچان دارای جایگاه مناسبی بوده است ، گفت : در حوزه ورزشکاری در زمینه زیرساخت‌های لازم انجام نشده و در رشته‌های ورزشی نیز با وجود پتانسیل و ظرفیت‌های این شهرستان رونقی صورت نگرفته است.
وی با اشاره به نگاه ویژه فدراسیون کشتی با چوخه و اداره‌کل ورزش و جوانان به احداث گود کشتی با چوخه این شهرستان ، افزود : در صورت آماده شدن این گود کشتی در سال 95 مسابقات در آن برگزار خواهد شد که برای شروع کار مبلغی در نظر گرفته شده که تکمیل کامل آن می‌تواند این پروژه را به گود کشتی نمونه‌ای در کشور تبدیل کند.
مدیر کل ورزش و جوانان با بیان کرد : تمام پروژه‌های دارای اعتبار در استان که اعتبارشان تخصیص پیدا نکرد، متوقف مانده‌اند و پنج پروژه استادیوم در استان همزمان باهم آغاز شده اما تنها قوچان به مرحله افتتاح رسیده است،
وی ادامه داد : باید با هدایت سرمایه‌گذار اعتبارات را به سمتی سوق داد که پروژه‌های مورد نیاز در سطح شهرستان مرتفع شود و می‌توان به درخواست متقاضیان دریافت تسهیلات برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش تسریع بخشید.
وی با اشاره به پیگیری های انجام شده در زمینه پیست اسکی و سوارکاری در  قوچان گفت : وجود سوارکاران درشهرستان فرصت و ظرفیت بسیار خوبی برای این شهرستان است و سوارکاری به عنوان یک رشته نشاط‌آور است که راه‌اندازی آن در این شهرستان می‌تواند درآمدزایی نیز داشته باشد .
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از اجرای ورزش محلات در شهرهای مشهد، نیشابور و تربت حیدریه یادکرد و ادامه داد : در این شهرستان نیز می‌توان با همکاری شورای شهر ورزش محلات را راه‌اندازی کرد.
وی عنوان کرد : طی قراردادی با اداره‌کل ورزش و جوانان استان برنامه‌هایی توسط هیئت ورزش‌های بومی و محلی برای دانش‌آموزان در پنج‌شنبه‌ها برنامه‌ریزی شده است که پنج‌شنبه‌های بدون کیف در مشهد به‌صورت پایلوت در حال اجرا است.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12245

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۶ اسفند ۹۴ / ۱۵:۰۹

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی