خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12367 | ۲۱:۰۷ - ۱۱ تیر ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

خطیب جمعه قوچان با اشاره به جنایت‌ها و فجایعی که از سوی اسرائیل جنایتکار و صهیونیست رقم می‌خورد از عدم بروز عکس‌العمل مناسب توسط مسلمانان در برخورد با این اتفاقات گلایه کرد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قوچان در مصلای قبای این شهرستان با اشاره به اینکه در قرآن چهره یهود عنود معرفی‌شده است، اظهار داشت: چهار دسته یهود در صدر اسلام وجود داشت که بیشترین دشمنی‌ها را به اسلام و رسول اکرم (ص) روا می‌داشتند به‌گونه‌ای که قرآن کریم آن‌ها را به‌عنوان منافق و منافقین معرفی کرده است.

وی بابیان اینکه امروز شاهد فجایعی از سوی صهیونیست‌های جنایتکار بوده و مسلمانان آن‌گونه‌ای که باید عکس‌العمل نشان نمی‌دهند، گفت: تحریف در کلام خدا و کتاب الهی، دروغ‌گویی، دروغ‌پردازی، حرام‌خوری و نژادپرستی صفاتی بوده که قرآن کریم برای یهودیان به‌کاربرده است.

امام‌جمعه قوچان با تأکید بر اینکه آن‌ها خود را بالاتر از هر قومی دانسته و ادعای باطل دارند، بیان کرد: نمونه‌هایی از بی‌رحمی و سنگدلی آن‌ها امروز در فلسطین و غزه مشاهده می‌شود و قرآن کریم آن‌ها را به‌عنوان دشمن‌ترین دشمن مسلمانان یاد می‌کند.

طباطبایی با تشکر از مردم انقلابی و شهیدپرور قوچان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس باوجود همه محدودیت‌ها مثل گرمای هوا، تصریح کرد: مردم در این روز اعلام حمایت و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین داشته و انزجار و نفرت خود نسبت به رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل را ابراز کردند.

وی با تأکید بر این موضوع که حمایت از مردم فلسطین در مبارزه فلسطینی‌ها با اسرائیل تأثیر زیادی دارد و آن‌ها را مقاوم‌تر و امیدوارتر می‌کند، گفت: روز قدس به توصیه امام خمینی (ره) روز حمایت و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین اعلام‌شده و مردم بر آن اساس دنبال خط و فرمان امام راحل هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان با یادآوری اینکه نباید خط و راه امام که مبارزه با استکبار و دفاع از مظلوم بوده فراموش شود، تأکید کرد: امروز فشارهایی که از طرف سعودی‌ها بر مردم یمن و بحرین وارد می‌شود نقشه اسرائیل و صهیونیست‌ها و درد است فرد به‌ظاهر مسلمان به چماقی برای از بین بردن خود مسلمانان تبدیل شود.

طباطبایی بابیان اینکه ملت باید هوشیار و بیدار بوده و نباید هرگز شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و مبارزه با استکبار از حافظه‌ها خارج شود، بیان کرد: زمان‌شناسی، دشمن‌شناسی، انقلابی بودن، استکبارستیزی و مواظب خطر نفوذ بودن جزء توصیه‌های مقام معظم رهبری است که ملت انقلابی و خداجوی ایران باید به آن‌ها عمل کنند.

وی یادآور شد: باید خط مبارزه و مقاومت را پشت سر مقام معظم رهبری که ادامه‌دهنده خط امام هستند طی کنیم و این همان امتداد حرکت عاشورایی و حسینی در مبارزه با ظلم و استکبار است.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12367

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی