خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12388 | ۱۸:۰۵ - ۲۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱ دیدگاه

آئین تودیع و معارفه مدیر آموزش‌ و پرورش قوچان با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

آئین تودیع و معارفه مدیر آموزش‌ و پرورش قوچان بعدازظهر امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی، فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهرستان و جمعی از مدیران و معلمان مقاطع مختلف تحصیلی در نمازخانه اداره آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم رئیس شورای آموزش‌ و پرورش قوچان با تأکید بر اینکه برای توسعه آموزش در جامعه باید اصول و نوع تفکر از همان مقطع ابتدایی آموزش داده شود، گفت: برای پیشرفت در شهرستان باید هرکس در جایگاه و مسئولیت خود بدون نگاه حزبی، جناحی و شخصی به دنبال خدمت به جامعه باشد.

علیرضا قامتی با اشاره به این مطلب که وقتی معلم از عملکرد خود راضی می‌شود که شاگردان تربیت‌یافته زیردست او منشأ اثر مثبتی در جامعه باشند، یادآور شد: کار در آموزش‌ و پرورش قوچان زیاد انجام‌ شده اما هنوز اشکالاتی وجود دارد که باید با همدلی و همراهی به دنبال رفع این معضلات حرکت کنیم.

وی بابیان اینکه باید جایگاه آموزش‌ و پرورش با استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادها بهبود بخشیده شود، تصریح کرد: برای استفاده صحیح و درست از منابع با توجه به بودجه کم در این حوزه باید مدیریت و برنامه‌ریزی داشت تا در بسیاری از شاخص‌ها رشد حاصل شود.

فرماندار قوچان با یادآوری اینکه همه باید با هر تفکری به فکر آباد کردن این شهرستان باشند، تأکید کرد: امروز قوچان در هشت شاخص از استان جلوتر بوده که آموزش‌ و پرورش باید در رأس این شاخص‌ها قرار بگیرد در صورتی‌ که ما حدود سه سال پیش در 17 شاخص از استان عقب‌تر بودیم.

در پایان از زحمات علی‌خانی تقدیر و حسن روحانی به‌عنوان مدیر جدید آموزش‌ و پرورش قوچان معرفی شد.


 
 
 
 
 

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12388

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۱)

  • مرتضی تقی زاده خسرویّه
  • حسن روحانی همون تپله که رئیس اندیشه سازانه؟
    رئیس اندیشه سازان رو ندیدم
    ولی فک کنم خود باشه

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی