خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12364 | ۲۲:۲۷ - ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱ دیدگاه

نمایشگاه عرضه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی قوچان با عنوان «بازارچه رمضان» در باغ ملی قوچان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی به نقل از فارس ؛

آئین افتتاح نمایشگاه عرضه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی قوچان ظهر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از اعضای شورای اسلامی در باغ ملی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم مدیر کمیته امداد امام خمینی قوچان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سال جاری بر اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل تأکید داشتند، گفت: یکی از سیاست‌های اصلی این نهاد توانمندسازی مددجویان و مسأله فرهنگ است که بازارچه رمضان همه ساله در این شهرستان با هدف توانمندسازی و عرضه محصولات برگزار می‌شود.

حسن دهقانی امیرآبادی با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال 25 زن سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد اقدام به عرضه محصولاتی نظیر تولیدات گیاهی، صنایع‌دستی، قارچ، نان سنتی و... کرده‌اند، یادآور شد: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته در انتهای باغ ملی پذیرای بازدید عموم مردم خواهد بود که در صورت استقبال به طور قطع تمدید می‌شود.

وی تأکید کرد: بازارچه رمضان تبلیغات و مانوری برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد خواهد بود تا مردم را بیشتر با فعالیت‌های این نهاد در زمینه توانمندسازی، اشتغال و... با به نمایش گذاشتن محصولات تولیدی خود آشنا کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی قوچان با اشاره به اینکه این نهاد در این شهرستان 8 هزار خانواده با 17 هزار نفر را زیر پوشش خود قرار داده است، بیان کرد: طی دو سال گذشته این نهاد حدود 8 میلیارد تومان وام اشتغال و خودکفایی به 800 خانوار پرداخت و 165 هزار نفر ساعت آموزش‌های کارآفرینی برگزار کرده است.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12364

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۱)

  • مرتضی تقی زاده خسرویّه
  • خدا خیرشون بده ^_^

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی