خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12273 | ۱۲:۲۳ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

فرماندار قوچان با اشاره به سابقه تاریخی این شهرستان و امکان تولید صنایع‌دستی مختلف در حوزه‌هایی نظیر جاجیم، گلیم، پوستین‌دوزی و... خواستار تبدیل نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قوچان به اداره شد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی به نقل از خبرگزاری فارس ؛

علیرضا قامتی صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه‌های صنایع‌دستی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این شهرستان در حوزه نمایشگاه‌های عرضه محصولات صنایع‌دستی وجود ضعف در بازاریابی بوده که مستلزم ایجاد نمایشگاه‌های دائم و موقت است.

وی با اشاره به این موضوع که در آینده‌ای نزدیک نمایشگاه دائمی در یکی از مجتمع‌های بین‌راهی برای عرضه محصولات در حوزه روستایی راه‌اندازی خواهد شد، تصریح کرد: سال گذشته مبلغ یک میلیارد تومان برای ایجاد نمایشگاه دائمی توانمندی‌های بانوان این شهرستان در نظر گرفته شد که باید تا تیرماه برای تأمین منابع اقدامات لازم صورت بگیرد.

رئیس شورای اداری قوچان یادآور شد: برای تکمیل نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در ورودی و خروجی این شهر منابعی در سال 95 نیز در نظر گرفته خواهد شد.

وی بابیان اینکه قوچان دارای سابقه تاریخی و امکان تولید صنایع‌دستی در حوزه‌های مختلف نظیر جاجیم، گلیم، پوستین‌دوزی و ... بوده، تأکید کرد: مهمترین درخواست این شهرستان در سال 95 از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی تبدیل نمایندگی قوچان به اداره بوده تا پس از تثبیت آن فعالیت در این حوزه گسترش پیدا کند.

قامتی بانوان را سفیری برای ارائه دیدگاه‌ها و اقدامات عملی این شهرستان در حوزه‌های مختلف دانست و عنوان کرد: باید فعالیت‌های قوچان صادقانه بیان شود و سعی نشود برای رسیدن به جایگاه یا تأمین منافع شخصی دیگران را نادیده بگیریم بلکه رعایت اخلاق بسیار حائز اهمیت است.

وی با یادآوری این موضوع که باید در راستای ارتقای قوچان دیدگاه‌ها تجمیع و کارشناسی شود، گفت: با توجه به وحدت و همدلی موجود در میان تمام ارکان این شهرستان باید در سال جاری نیز بر تقویت همدلی میان مسئولان اجرایی، قضایی و... تلاش صورت بگیرد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12273

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۳ فروردين ۹۵ / ۱۲:۲۳

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی