خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12410 | ۲۲:۲۳ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

ترکمنستان با اعلام به سفیر ایران به علت خراب بودن آسفالت جاده ای و رانش زمین در باجگیران مرز کشور خود را مسدود کرد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

بخشدار باجگیران گفت: سفارت ترکمنستان با پیامی به سفیر ایران در ترکمنستان تعمیرات جاده ای و رانش زمین تا اطلاع ثانوی به صورت موقت مرز کشور ترکمنستان با باجگیران مسدود شدن مرز دو کشور را اعلام نمودکه الان به مدت دو هفته میباشد که مسدود شده است .

جوادی با بیان اینکه از سال ۹۱، ماشین آلات سنگین و ترانزیتی محدود شده است که فقط روزانه ۸ الی۱۲ ترانزیت ۲۰ تنی از این مرز عبور میکند گفت: یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی و ترانزیتی و گردشگری استان خراسان رضوی محور قوچان-باجگیران ودرگز است که به دلیل وضعیت بد آسفالت و رانش زمینی که به وجود آمد گلایه هایی را به وجود آورده است

جوادی بخشدار باجگیران با رفع مشکل ترانزیت ترکمنستان که در انتظار راهکارهای وزارت خارجه افزود: وجود مرز لطف آباد و باجگیران با کشور ترکمنستان عبور کامیون های تراتزیتی و صادراتی حضور گردشگران داخلی وخارجی با رفت وآمد اهالی روستاییان بخش باجگیران و تعدادی از روستاهای بخش مرکزی به قوچان به عنوان مرکز شهرستان در این جاده اهمییت رسیدگی به این جاده را دو چندان کرده است .

رئیس نمایندگی راه وشهرسازی باجگیران گفت: سهم بالای تردد ماشین آلات سنگین و ترانزیتی بودن راههای حوزه استحفاظی این نمایندگی و همچنین شرایط خاص جوی منطقه که جزو سردترین نقاط تمامی طول راههای آن در مناطق کوهستانی و صعب العبور قرار دارد ضرورت رسیدگی آسفالت جاده های مذکور را دو چندان کرده است.

وی گفت: از مجموعه ۳۱۰ کیلو متر راههای مواصلاتی راه وشهر سازی باجگیران ۱۰۰ کیلومتر آن به دلیل فرسودگی ناشی از عمر بالای آسفالت جاده ها نیاز به مرمت , بهسازی و روکش آسفالت دارند.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12410

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۸ مرداد ۹۵ / ۲۲:۲۳

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی