خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12126 | ۱۴:۰۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

رئیس پلیس راه استان از کولاک و یخبندان در محور درگز-قوچان و ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در این محور خبر داد.http://news.police.ir/NewsGallery/Images/News/Larg_Pic/1394-09-17/IMAGE11449565251138.jpg

سرهنگ محمد صفایی با اعلام این خبر گفت: محور درگز-قوچان(گردنه تیوان) و سه راهی امام قلی(باجگیران) علی رغم برف روبی و شن و نمک پاشی توسط راهداری به علت ریزش شدید برف و کولاک و برودت هوا یخ زده است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی افزود: با توجه به یخ زدگی جاده استفاده از زنجیر چرخ برای وسایل نقلیه سبک الزامی و تا اطلاع ثانوی تردد وسایل نقلیه سنگین تا مساعد شدن وضعیت جوی محورهای فوق ممنوع است.

سرهنگ صفایی تصریح کرد: لغزنده بودن اکثر محورهای مواصلاتی استان، ادامه مسیر را برای کاروان های زائران پیاده با خطر همراه کرده است لذا توصیه می شود تا بهبود شرایط آب و هوایی از حرکت کاروان ها پیاده جلوگیری و در صورت امکان با خودروهای همراه و عبوری ادامه مسیر دهند تا شاهد تصادفات خطر آفرین برای زائران نباشیم.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12126

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی