خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12418 | ۲۱:۲۳ - ۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

آئین افتتاح و بهره‌برداری از هشت پروژه عمرانی شهری و روستایی شهر باجگیران عصر امروز با حضور فرماندار قوچان و جمعی از مسؤولین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

آئین افتتاح و بهره‌برداری از هشت پروژه عمرانی شهری و روستایی شهر باجگیران عصر امروز با حضور علیرضا قامتی فرماندار قوچان، ابوالقاسم جوادی بخشدار باجگیران، رضا قدمگاهی فرماندهی انتظامی قوچان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و انتظامی این شهرستان برگزار شد.

احداث کانال روستایی به طول یک کیلومتر بااعتباری بالغ‌بر 490 میلیون ریال در آبجهان، خانه بهداشت روستای قره‌چه بااعتبار 470 میلیون ریال در زیربنای 90 مترمربعی، اهدای دو دستگاه ماشین‌آلات خدماتی با هزینه 190 میلیون تومان و بوستان روستایی در امامقلی به ارزش 250 میلیون ریال، بهره‌برداری از ساختمان دهیاری و تحویل یک دستگاه خودروی نیسان کمپرسی به ارزش ریالی 110 میلیون تومان در روستای شاهرگ و پروژه آسفالت مسیر روستایی بردر به طول یک هزار و 150 متر با هزینه یک میلیارد و 200 میلیون تومان از پروژه‌های روستایی افتتاح‌شده در باجگیران است.

روکش آسفالت معابر شهری به مساحت یک هزار و 700 مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 5 هزار میلیون ریال، جداسازی شبکه آب فضای سبز از آب شرب با ایجاد مخزن 200 مترمکعبی و ارزش ریالی هزار میلیون ریال و اهدای چهار دستگاه ماشین‌آلات خدماتی ازجمله آتش‌نشانی بااعتبار 550 میلیون تومان از محل منابع داخلی و استانی نیز از پروژه‌های افتتاح‌شده در شهر باجگیران است.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12418

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۸ شهریور ۹۵ / ۲۱:۲۳

افتتاح

باجگیران

قوچان

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی