خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12142 | ۱۴:۳۸ - ۲۴ آذر ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

همایش ملی شیمی و مهندسی شیمی امروز در قوچان آغاز شد.
http://media.snn.ir/medium/1394/06/28/IMG19302620.jpg

رئیس همایش ملی شیمی و مهندسی شیمی امروز گفت: این همایش با حضور حدود 300 نفر از استادان و دانشجویان دانشگاهها به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی قوچان برگزار می‌شود.

دکتر وطن پرست افزود: 550 نفر مقالات خود را در مهلت قانونی به دبیرخانه این همایش ارسال کردند که 390 مقاله از این تعداد با داوری حدود 50 عضو هیئت علمی دانشگاه‌ های مختلف پذیرفته شده است و در این همایش 25 مقاله به صورت سخنرانی و 254 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قوچان گفت: اساتید عضو هیئت علمی از دانشگاه‌هایی همچون فردوسی، تبریز، تربیت مدرس، مراغه و دانشگاه‌های آزاد شاهرود، مشهد، شهر رضا و درود کار داوری این مقالات را بر عهده داشتند.

وطن پرست تجمیع افکار اساتید، محققان و دانشجویان در حوزه شیمی و مهندسی شیمی را از مهم‌ترین اهداف این همایش برشمرد و ادامه داد: همزمان با برگزاری این همایش دفتر انجمن مهندسی شیمی ایران نمایندگی شمال شرق کشور نیز در این واحد دانشگاهی افتتاح می‌ شود که کار برگزاری همایش‌ ها در زمینه شیمی را بر عهده دارد.

او گفت:توسعه صنعت نانو شامل نانو ساختارها، نانو بیوسنسورها، نانو فناوری و زیست‌فناوری در صنایع نفت-گاز و پتروشیمی، نانو فناوری و زیست فناوری در انرژی، کاتالیست و طرح راکتور، بیوشیمی و فرآیند‌های تخمیری از محورهای این همایش ملی است.

رئیس همایش ملی شیمی و مهندسی شیمی افزود: همزمان با روز اختتامیه این همایش نیز مراسم تجلیل از 10 پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد قوچان در حوزه اساتید، دانشجویان، اساتید مدعو و شرکت‌های فناور برتر با حضور مسئولان برگزار می‌ شود.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12142

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی