خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12216 | ۱۶:۰۹ - ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۲ دیدگاه

فرمانده سپاه ناحیه قوچان از افتتاح و بهره‌برداری از 3 طرح اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر 450 میلیون ریال تسهیلات در شهرستان همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.


علی‌اصغر صوفی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با یادآوری اینکه کمیته بسیج و سپاه دهه فجر این شهرستان آماده اجرای برنامه‌های متنوعی است، اظهار کرد: امسال با توجه به نزدیک بودن ایام انتخابات شور و نشاط در پایگاه‌ها، تبیین انتخاب اصلح با توجه به فرمایشات رهبری و حضور حداکثری مردم را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه قریب به 50 برنامه متمرکز، حوزه‌ای و درون پایگاهی در دست اجرا خواهد بود، گفت: تمام رده‌های مقاومت بسیج قبل از آغاز دهه فجر با آذین‌بندی و ارسال پیامک تبریک خود را برای این ایام آماده کرده به طوری که بیش از 2 هزار تراکت با موضوعیت پیروزی انقلاب توسط بسیج اصناف در حال توزیع است.

مسئول کمیته بسیج ستاد دهه فجر قوچان برگزاری جشن انقلاب و نشست بصیرتی در زندان این شهرستان را از مهم‌ترین برنامه‌های روز اول برشمرده و تصریح کرد: برگزاری دعا، جلسات هیئت منتظران موعود، غبارروبی و عطر‌افشانی مزار شهدا، شبی با شهدا، یادواره شهدای انقلاب و مسابقات مختلف ورزشی از برنامه‌های این کمیته در طول ایام است.

وی با یادآوری اینکه قریب به 100 طرح اقتصاد مقاومتی با ارائه تسهیلات در قوچان در حال اجرا بوده، بیان کرد: پیرو سخنان مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان در برون رفت از مشکلات اقتصادی افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی با تسهیلات پرداختی که موجب ایجاد اشتغال در سطح این شهرستان شده در دستور کار است.

صوفی تأکید کرد: سه طرح نخستین مزرعه پرورش بلدرچین در این شهرستان، تولید و بسته‌بندی مواد غذایی و پرورش قارچ با تسهیلات اعطایی 450 میلیون ریال به طور مجموع در طول دهه فجر با حضور مسئولین به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان این موضوع که قریب به 10 کارگاه پرورش قارچ در این شهرستان تاکنون از طریق تسهیلات اقتصاد مقاومتی راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ایده‌های بسیج سازندگی تولید و بسته‌بندی مواد غذایی بوده که اشتغال بیشتری را به همراه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با اشاره به اینکه کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی نیز در طول این ایام‌الله افتتاح خواهد شد، یادآور شد: این شهرستان در طول دهه فجر میزبان مسابقات ورزشی بسیج در دو رشته کشتی آزاد و ووشو مرحله استانی خواهد بود که به ترتیب در سالن‌های ورزشی معلم و جوکار اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه ناحیه قوچان به دنبال برگزاری جشن انقلاب با حضور یکی از هنرمندان ارزشی عرصه موسیقی کشور در سطح این شهرستان بوده، گفت: متأسفانه شورای اسلامی شهر برای برگزاری این جشن چندین هزار نفری سپاه را  کمک نکرده است.

صوفی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر قوچان در برخی جاها هزینه‌های هنگفتی را کرده اما در برگزاری جشن انقلاب سپاه این شهرستان را یاری نکرد و به دلیل برخی مواضع سیاسی و عدم کمک مالی شورا این برنامه لغو شد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12216

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۲)

  • احمد حیدری
  • قابل توجه مسولین قوچان با اینهمه سرمایه مادی زمینهای کشاورزی مناسب ونیروی کارزیاد تاسف اوراست که هیچ پیشرفتی نداشته است با فاروج مقایسه کنید
  • حسین زیلان
  • آفرین

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی