خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12304 | ۱۸:۱۰ - ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

دومین جلسه پیشگیری از وقوع جرم با موضوع بررسی راه کارهای مقابله با حفاران غیر مجاز درشهرستان قوچان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛

در این جلسه درخصوص مقابله جدی با حفاران غیر مجاز در این شهرستان تاکید شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی دراین جلسه با اشاره به اهمیت میراث فرهنگی و ضرورت حفظ و حراست از آثار تاریخی و فرهنگی افزود: میراث فرهنگی متعلق به همه است و نه تنها میراثی است که از گذشتگان به ما به ارث رسیده بلکه امانتی متعلق به نسل آینده در دست ماست که همه باید ازاین میراث گران بها و امانت ارزشمند حفاظت و حراست کنند.

حسین زارع صفت با قدر دانی از تلاش نیروی انتظامی، دادستان و مجموعه دستگاه های مرتبط با برخورد با حفاران غیر مجاز در شهرستان قوچان افزود: این افزایش همکاری ها باعث خواهد شد تا فضا برای فعالیت حفاران غیر مجاز در قوچان محدود شود و اجازه فعالیت را نداشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرستان قوچان از ظرفیت های مهمی در حوزه تاریخ و میراث فرهنگی برخوردار است افزود: هم اکنون 47 اثر ثبتی و 90 اثر حفاظتی در شهرستان قوچان وجود دارد و همه موظف به حراست از میراث فرهنگی و آثار و بناهای تاریخی این هشرتان کهن هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با اشاره به ضرورت تجهیز یگان حفاظت میراث فرهنگی اضافه کرد: در همین ارتباط برنامه های مناسبی را در دستور کار داریم.

وی خاطر نشان کرد: افزایش همکاری های دستگاه های مختلف می تواند به کاهش فعالیت های حفاران غیر مجاز در این شهرستان منجر شود.

در این جلسه فرماندار شهرستان قوچان نیز با قدردانی از میراث فرهنگی گفت: مقابله با حفاران غیر مجاز در قوچان بسیار مهم است و فرمانداری نیز در این خصوص آمادگی کامل دارد.

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان قوچان، دادستان، فرمانده سپاه و دیگر مسئولان دستگاه های مختلف بر مقابله جدی با حفاران غیر مجاز تاکید و در این خصوص آمادگی خود را اعلام کردند.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12304

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۸ ارديبهشت ۹۵ / ۱۸:۱۰

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی