خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12328 | ۰۸:۴۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

عضو شورای شهر شهرستان قوچان گفت: در حال حاضر سازمان اتوبوسرانی قوچان ۸۰۰ میلیون تومان بدهی دارد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

غلامحسین رهنما اظهار داشت: امروزه موضوع  تسهیل در حمل نقل درون شهری و رفع مشکلات مربوط به ترافیک شهری از جمله دغدغه‌های اصلی مسئولان شهری قوچان است.

رهنما با اشاره به وضعیت نابسامان سازمان اتوبوسرانی این شهرستان افزود: متاسفانه سازمان اتوبوسرانی قوچان در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد و با مشکلات زیادی روبه‌رو است که سبب نارضایتی مردم و ضرر دهی آن شده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای قوچان بیان داشت: در حال حاضر این شرکت در حدود 800 میلیون تومان بدهکار است، در مجموع این سازمان 63 اتوبوس در اختیار داشت که 36 مورد آن به بخش خصوصی واگذار شده و الباقی در تملک شهرداری و سازمان اتوبوسرانی است.

رهنما با اشاره به شکایت شورای شهر از بخش خصوصی اتوبوسرانی افزود: بخش خصوصی با استدلال عدم صرفه اقتصادی و فرسودگی ناوگان تعداد  24 اتوبوس را از رده خارج کرده و خدمات دهی در بعضی از خطوط را تعطیل کرده که شورا و شهرداری قوچان بر طبق قرارداد در حال پیگیری قانونی مطالبات و حقوق شهروندان قوچانی است.

عضو شورای شهر قوچان بیان داشت: از مجموع 27 اتوبوس در اختیار باقی مانده نیز در حدود 25 دستگاه نیاز به تعویض و نوسازی دارند که با توافقات انجام شده با مسئولان قرار به واگذاری 20 اتوبوس جدید به این شهرستان شده است که تاکنون اجرایی نشده است.

وی در ادامه با  اشاره به افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس واحد تصریح کرد: در سال جاری نیز کرایه اتوبوس و تاکسی شهری قوچان حدود 15 درصد افزایش خواهد داشت.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای قوچان در مورد عدم نصب و استفاده از تاکسیمتر نیز اظهار داشت: متاسفانه تاکسی‌های شهری قوچان به دلایل مختلف از ارائه خدمات در بعضی از خطوط شهری و استفاده از تاکسیمتر خوداری می‌کنند که نیاز به توجه بیشتر مسئولان و رعایت قوانین موجود توسط رانندگان  تاکسی دارد.

وی در ادامه با بیان لزوم وجود تاکسی کشیک در شهرستان بیان داشت: وجود تاکسی کشیک در شهرستان الزامی است و این طرح در سالیان گذشته اجرا می‌شد که به دلیل کم توجهی در حال حاضر تعطیل شده است.

عضو شورای شهر قوچان در پایان به ایجاد طرح پارک سوار در میدان آزادی این شهرستان اشاره کرد و افزود: این طرح قرار بود با کمک 100 میلیون تومانی مسئولان شهرستان به شهرداری قوچان انجام شود که به دلیل عدم تحقق وعده‌های داده شده هنوز اجرایی نشده است  و امیدواریم که مسئولان با درک نیاز کمک به شهرداری و حمایت بیشتر در اجرای پروژه‌های شهری زمینه‌های عملی اجرایی شدن آنها را فراهم سازند.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12328

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی