خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12338 | ۲۱:۱۶ - ۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

رئیس جمعیت هلال احمرقوچان گفت: 100 نفر از ساکنان روستای فیروزآباد این شهرستان که شنبه شب به دلیل خطر سیل به طور اضطراری از روستا خارج شده بودند، امروز به منازل خود بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری قوچانی به نقل از ایرنا ؛

سعید فکور روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال جاری شدن سیل در این روستا و عبور حجم بالایی از آب از وسط روستا، حدود ساعت 21 دیشب، دو تیم از پایگاه امداد و نجات هلال احمر این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه 450 نفر از ساکنان روستای فیروز آباد در معرض خطر سیل قرار داشتند که 100 نفر از آنان توسط امدادگران هلال احمر به دلیل تخریب منازلشان به مناطق امن و سایر منازل مستحکم روستا انتقال داده شده و بقیه نیز امدادرسانی شدند.

به گفته وی، در این عملیات امدادگران هلال احمر شهرستان قوچان جان چهار نفر از ساکنان روستا را که در سیل گرفتار آمده بودند، از مرگ حتمی نجات دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان ادامه داد: با توجه به آفتابی شدن هوای روستای فیروزآباد در روز جاری و رفع خطر سیل، 100 نفر از روستاییان به منازلشان بازگردانده شدند.

روستای فیروز آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان قوچان در استان خراسان رضوی قرار دارد که جمعیت این روستا در آخرین سرشماری حدود 700 نفر گزارش شده است. 

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12338

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی