خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12354 | ۱۶:۴۹ - ۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

فرماندار قوچان با بیان اینکه دشمنی‌های بیگانگان نشان از توانمندی‌ ملت ایران دارد، گفت: مشکلات اقتصادی امروز نشأت گرفته از حسادت‌های دشمن است.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

علیرضا قامتی ظهر امروز در سومین نشست تخصصی خبرنگاران آزاد صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی در سالن اجتماعات فرمانداری قوچان با اشاره به اینکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یک نهاد برای حفظ و تعالی نظام به شمار می‌رود، گفت: مسؤول هنگام قرارگیری در پشت دوربین صدا و سیما باید تصور کند که همه دنیا او را خواهند دید.

وی با اشاره به اینکه دشمنی‌های بیگانگان نشان از توانمندی ملت ایران دارد، تصریح کرد: بر عقیده بسیاری از تئورسین‌های غربی هیچ کس نتوانسته رفتار ملت ایران را تجزیه و تحلیل کند به گونه‌ای که در هشت سال دفاع مقدس بعد از هر طراحی توسط رزمندگان اسلام پاتک می‌خوردند.

رئیس شورای اداری قوچان تأکید کرد: با این حال دشمن در حوزه‌های مختلفی از جمله اجتماعی پیشروی داشته است.

وی با بیان اینکه دشمنی‌های بیگانگان روزبه‌روز در حال افزایش بوده و در حوزه اقتصادی به دنبال غلبه بر ملت ایران است، اظهار کرد: اقتدار مردم موجب برداشته شدن تحریم‌ها می‌شود و امروز اقتصاد مقاومتی باید با اتکا به علم دانش‌بنیان باشد.

قامتی با بیان این مطلب که خبرنگاران نیز باید در عرصه خبر دانش‌بنیان و متکی به علم عمل کنند، بیان کرد: خیلی از بنگاه‌های اقتصادی علی‌رغم مشکلات با مدیریتی درست موجب بالارفتن بهره‌وری شدند که نشان از شناخت درست مدیران از محیط جامعه داخلی و خارجی دارد.

وی اصل اعتماد را مهمترین بستر توسعه در تمام زمینه‌ها دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران بهترین نظام حاکم در جهان بوده و مشکلات اقتصادی امروز نشأت گرفته از حسادت‌های دشمن است.

فرماندار قوچان با تأکید بر اینکه صدا و سیمای خراسان رضوی می‌تواند نگین مأموریت‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باشد، گفت: امروز در شهرستان قوچان اعتمادی به خبرنگاران انجام شده به طوری که در انتخابات هفتم اسفند با در اختیار قرار دادن اتاقی لحظه به لحظه اخبار انتخاباتی را به اطلاع مردم می‌رساندند.

طباطبایی: خنثی‌سازی تحریم‌ها با احرای اقتصاد مقاومتی امکان‌پذیر است

 در ادامه امام جمعه قوچان در این مراسم با تأکید بر اینکه کینه‌ها و دشمنی‌های استکبار نسبت به انقلاب و اسلام تمام نشدنی است، گفت: هیچگاه نمی‌توان به چنین دشمنی اعتماد داشت که ماهیت آنها در کینه ورزی مشخص است.

حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ضداستکباری بوده و نباید شعارهای انقلابی مورد فراموشی سپرده شود، بیان کرد: هیچ نشست و مذاکره‌ای با دشمن نمی‌تواند امیدآور باشد و اعتمادی نسبت به دشمن برای ما ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌های ظالمانه استکبار برای تسلیم کردن ما در برابر آنهاست، تصریح کرد: استقامت در برابر دشمن هزینه‌هایی دارد که آن را خواهیم پرداخت و بهترین راه مبارزه با دشمن و مأیوس کردن آنها به همراه خنثی‌سازی تحریم‌ها استفاده از اقتصاد مقاومتی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان تأکید کرد: باید به مردم و ملت تشریح و تفهیم شود که برداشتن تحریم‌ها تنها راه بیرون آمدن از گرفتاری ها نیست، بلکه آنچه ما را مقاوم در برابر دشمن و موجب غلبه بر گرفتاری‌ها می‌شود به‌کارگیری اقتصاد مقاومتی است.

وی با یادآوری اینکه اقتصاد مقاومتی در زمانی باید انجام شود که دشمن شرایط سختی را برای ملت ایجاد می‌کند، گفت: باید در عرصه تولید، کار و سرمایه‌گذاری تلاش کرده و با جلوگیری از اسراف و مبارزه با قاچاق کالا حمایت ویژه‌ای از بخش تولیدی و فعال کردن آن برای غلبه بر دشمن استفاده کرد.

امام جمعه قوچان با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ملت ما مصرف‌گرا بار بیاورد، یادآور شد: در شرایط امروزی باید از توان و استعداد سرمایه‌های معنوی و انسانی داخلی استفاده شود.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12354

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۷ خرداد ۹۵ / ۱۶:۴۹

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی