خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12362 | ۱۴:۴۸ - ۱۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱ دیدگاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قوچان با اشاره به تحولات منطقه و ظهور گروهک تروریستی داعش در جهان گفت: روز جهانی قدس می‌تواند اسلام را به جایگاه اصلی خود برساند.

به گزارش خبرگزاری قوچانی به نقل از خبرگزاری فارس ؛

حجت‌الاسلام هادی ایمانی‌نیا با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس اعلام حمایت از مظلومان عالم است، اظهار کرد: شاید یکی از مهم‌ترین ابتکارات امام خمینی (ره) برای ایجاد یک‌ وقت و زبان مشترک در دنیای اسلام قرار دادن روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان بود.

وی با بیان اینکه مردم مسلمان روزه‌دار در سراسر جهان با نیت خدایی از آرمان‌های قدس و ملت مظلوم فلسطین در یک روز مشترک دفاع می‌کنند، گفت: در شرایط منطقه‌ای و ظهور گروهک تروریستی داعش به همراه تفکرات حاکم تکفیری در جهان روز جهانی قدس اسلام را به جایگاه اصلی خود می‌رساند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قوچان با تأکید بر اینکه حضور پرشور مردم در این راهپیمایی موجب ارتقاء امنیت و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد، تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم با حضور پرشور در کنار یکدیگر و سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به وظایف دینی خود جامه عمل بپوشانند.

ایمانی‌نیا با بیان اینکه سران استکبار و اسرائیل از حضور مردم و حمایت‌های این‌گونه ناراحت شده و این سبب ناامیدی و شکستی برای رژیم غاصب صهیونیست می‌شود، بیان کرد: حضور پرشور در راهپیمایی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام برائت از اسرائیل سبب تقویت روحیه و انگیزه مقاومت خواهد شد.

وی با اشاره به مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در قوچان گفت: راهپیمایی هم‌زمان با سراسر کشور در این شهرستان ساعت 11:15 از خیابان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود که تقاطع مولوی و ناصرخسرو برای تجمع برادران و تقاطع شهید روشنی و شهید داودی برای خواهران در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قوچان، مسیر پایانی راهپیمایی روز قدس در این شهرستان را مصلای قبا دانست و بیان کرد: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام صادق گلزاده، معاون پژوهشگاه مطالعات تقریبی بوده و پس از سخنرانی و قرائت بیانیه خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قبا ایراد خواهد شد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12362

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۱)

  • مرتضی تقی زاده خسرویّه
  • مبدا راهپیمایی هر سال داره به خونه مون نزدیک میشه ان شالله سال دیگه از در خونه ما شروع میشه خخخخخ یادش بخیر پارسال به خاطر حرف همین آقای ایمانی نیا و... حتما هم میاییم^_^

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی