خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12370 | ۲۲:۱۵ - ۱۳ تیر ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قوچان از اعلام برنامه‌های روز ملی عفاف و حجاب و گرامیداشت این هفته در شهرستان قوچان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

نام برنامه زمان مکان

 رژه خودرویی بانوان محجبه

21 تیر ، ساعت 10 صبح از میدان فلسطین تا فرمانداری

تجمع مدافعان حریم خانواده

21 تیر ، ساعت 17:31 از میدان فلسطین تا پارک نشاط

برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب

-

-

هادی رجایی نیا ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت روز ملی عفاف و حجاب در قوچان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه این روز یادآور دو حادثه مهم و تأثیرگذار است، اظهار داشت: ضرورت دارد همه‌ساله برای گرامیداشت یک حرکت ارزشمند که نماد فرهنگی ملت است در این روز اقدامات فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب انجام شود.

وی با بیان اینکه در طول هفته عفاف و حجاب باید حرکت‌های فرهنگی بیش از گذشته انجام پذیرد، گفت: طی سنوات گذشته اقدام ابتکاری در این شهرستان با عنوان رژه خودرویی بانوان محجبه انجام می‌شد که اثرات مهمی در سطح شهر و بازخورد رسانه‌ای مناسبی را در سطح کشور از خود بر جای می‌گذاشت.

معاون فرماندار قوچان با اشاره به اینکه امسال نیز این برنامه مهم هم‌زمان با روز ملی عفاف و حجاب در سطح شهر قوچان از ساعت 10 صبح در مسیر میدان فلسطین تا فرمانداری شهرستان اجرا می‌شود، بیان کرد: هفته عفاف و حجاب نیازمند اقدامات فرهنگی مختلفی است که همه دستگاه‌ها باید برای بهره‌برداری بهینه از این زمان برنامه‌ریزی داشته باشند.

رجایی نیا برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در این شهرستان طی سال جاری را پرمحتواتر از گذشته برشمرد و افزود: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب با تنوع پوشش اسلامی، تجمع مدافعان حریم خانواده در پارک نشاط و استفاده از ظرفیت نشریات محلی برای درج مقالات و یادداشت‌های متفاوت به‌صورت خودجوش در راستای فرهنگ عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های مهم این هفته در قوچان است.

وی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه محصولات عفاف و حجاب با ارائه انواع پوشش‌های اسلامی می‌تواند مکان مناسبی برای حضور اقشار مختلف مردم بوده و تأثیرگذاری بیشتری در سطح جامعه نسبت به برگزاری همایش‌های گوناگون داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قوچان با بیان این موضوع که برای تجمع مدافعان حریم خانواده در این شهرستان باید اقشار و گروه‌های مختلفی از بانوان حضور پیدا کنند، گفت: رویکرد در این برنامه فرهنگی و ورزشی بوده که مدیریت اصلی آن با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان خواهد بود و بانوان ساعت 17:30 مسیر میدان فلسطین تا پارک نشاط را در روز 21 تیرماه برای تجمع در محل پارک طی می‌کنند.

رجایی نیا عفاف و حجاب را یکی از مصادیق صیانت از حقوق شهروندی برشمرد و تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان حتی اداراتی مثل گاز ملزم به ارائه یک برنامه فرهنگی در راستای عفاف و حجاب در طول این هفته به‌صورت داخلی یا مشارکتی هستند.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12370

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی