خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12150 | ۲۲:۰۷ - ۲۸ آذر ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

فرماندار قوچان گفت: چهارهزار نفر در پای ۲۴۲ صندوق ثابت و سیار شهرستان های قوچان و فاروج در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی فعالیت خواهند

داشت.

علیرضا قامتی ظهر شنبه در نشست خبری به منظور ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در محل فرمانداری قوچان بیان کرد: تعداد صندوق های ثابت در شهرستان قوچان ۱۶۰ و شهرستان فاروج نیز ۶۴ صندوق و تعداد صندوق های سیار این دو شهرستان نیز ۱۸ صندوق خواهد بود.

فرماندار قوچان خاطرنشان کرد:‌ چهارهزار نفر نیز در پای ۲۴۲ صندوق ثابت و سیار شهرستان های قوچان و فاروج در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی فعالیت خواهند داشت.

قامتی با اشاره به تعداد هیئت اجرایی انتخابات دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهرستان قوچان اظهار داشت: تعداد ۲۶ نفر در هیئت اجرایی و نظارت بر روند اجرای انتخابات این دو مجلس در شهرستان قوچان معرفی شدند که در نهایت ۸ نفرعضو اصلی و ۵ نفرعضو علی البدل بر نظارت انتخابات جاری انتخاب شدند.

وی افزود: درهیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی سه نفر عضو اصلی دارد که اعضای آن فرماندار، دادستان ورئیس ثبت احوال شهرستان قوچان بوده و یک عضو علی البدل نیز برای جایگزینی در این هیئت حضور دارد.

فرماندار قوچان به آرامش و امنیت به عنوان دو رکن اصلی در فضای انتخابات تاکید و بیان کرد: همان گونه که در سیاست های دولت تدبیر وامید توجه به قانون و ایجاد بستر مشارکت های همگانی مورد تاکید است این انتخابات نیز که نخستین انتخابات دولت یازدهم است در فضایی همراه با آرامش و امنیت برای انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان برگزار خواهد شد.

قامتی به فضای انتخاباتی شهرستان در این روزها اشاره کرد و گفت: اگر موضوعی باعث تشویش اذهان عمومی شود که به سمت تخریب و در جهت برهم زدن فضای انتخابات باشد همکاران ما در حوزه پیشگیری از جرایم انتخاباتی دقت نظر فراوانی حول این مسائل مبذول خواهند داشت.

وی به روند ثبت نام کاندیدای مجلس شورای اسلامی در شهرستان قوچان اشاره و بیان کرد: ثبت نام نمایندگان مجلس شورای اسلامی از امروز به مدت یک هفته تا روز شنبه پنجم دی ماه ادامه داشته و در این شهرستان هنوز فردی برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام نکرده است و امید می رود در روزهای پایانی  شاهد حضور کاندیداهای مجلس شورای اسلامی باشیم.

فرماندار قوچان افزود: مجلس جایگاه و تریبون علمی است که باید این جایگاه در اختیار افرادی باشد که شان این تریبون ملی را داشته باشند و فردی که به عنوان نماینده انتخاب می شود با همه نقطه نظرات و سلایق مختلف به سمت توسعه شهرستان و توسعه ملی کمک کند.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12150

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی