خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1272 | ۱۴:۳۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال با در نظر گرفتن اعتباراتی از ماده 180 برای پنج دهستان قوچان سالن‌های ورزشی در نظر گرفته شده که مکانی برای بروز استعدادهای ورزشی ـ روستایی است.

خبرگزاری فارس: سالن‌های ورزشی در دهستان‌های قوچان احداث می‌شود 

هادی شوشتری ظهر امروز در مراسم تجلیل از پهلوانان و قهرمانان کُشتی با چوخه قوچان و فاروج در مجتمع فرهنگی ـ رفاهی قوچان اظهار کرد: ورزش در شکل و قالب یک حرکت هوشمندانه است به ویژه ورزش کُشتی که دارای محتوای فکری و هنری است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران در میادین مختلف ورزشی نکات بسیاری را به دیگران می‌آموزند، گفت: یکی از خواسته‌های به حق ورزشکاران در این شهرستان توجه به ظرفیت انسانی، دیرینه و تاریخی قوچان در مهد کُشتی و کانون‌های ورزشی بوده است.

شوشتری تصریح کرد: ظرفیت استادیوم ورزشی نیمه‌کاره قوچان از 5 هزار نفر به 10 هزار نفر ارتقاء پیدا کرده و با نصب نیوجرسی، سازه‌های بُتنی و شیشه‌ای مکان مناسبی برای ورزش‌های گوناگون می‌شود.

وی، توجه به ورزش روستایی را یکی دیگر از مطالبات حوزه ورزش دانست و عنوان کرد: امسال با در نظر گرفتن اعتباراتی از ماده 180 برای پنج دهستان قوچان سالن‌های ورزشی در نظر گرفته شده که مکانی برای بروز استعدادهای ورزشی ـ روستایی است.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی با بیان این موضوع که 12 نقطه برای توسعه ورزش محلات در این شهرستان شناسایی شده، بیان کرد: گود امام مرشد یک گود تاریخ محسوب شده که امسال 100 میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی آن در نظر و 2 میلیارد تومان نیز برای توسعه اماکن ورزشی فاروج اختصاص می‌یابد.

گفتنی است در پایان بیش از یکصد کُشتی‌گیر، مربی، داور، پیشکسوت کُشتی با چوخه و رؤسای هیئت‌های مختلف ورزشی مورد تقدیر و تشکر مسئولین شهرستانی قرار گرفتند.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1272

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۷ فروردين ۹۴ / ۱۴:۳۰

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی