خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12405 | ۰۲:۴۶ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱ دیدگاه

رئیس بیمارستان 556 منطقه‌ای ارتش قوچان از خریداری ساختمانی به ارزش 20 میلیارد ریال در فضایی به وسعت 4 هزار و 400 مترمربع برای احداث بیمارستان 32 تختخوابی ارتش در این شهرستان و افتتاح آن در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

امیرحسین سیّاح صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و تقدیر از خبرنگاران فعال قوچان در سالن جلسات بیمارستان 556 ارتش این شهرستان، خبرنگاری را رکن اساسی مردم‌سالاری دانست و اظهار داشت: خبرنگار می‌تواند سلامت جامعه را بیمه کرده و اگر به‌درستی اخبار و حوادث را منتقل کند بسیاری از مسائل حل خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه این بیمارستان از سال‌های 38 و 40 در قوچان مشغول به فعالیت بوده و از سال 88 در پادگان تیپ 2 ارتش به خانواده کارکنان و سربازان خدمت‌رسانی انجام داده است، گفت: مهرماه 90 زمینی استیجاری در این شهرستان به اجاره درآمد که در مرحله اول امکانات و تجهیزات کم بود اما در حال حاضر با حمایت مردم و نیروهای مسلح پیشرفت خوبی را داشته‌ایم.

رئیس بیمارستان 556 منطقه‌ای ارتش با اشاره به این مطلب که این بیمارستان به‌صورت شبانه‌روزی به بیماران خدمت‌رسانی می‌کند، بیان کرد: روزانه 400 نفر به بخش عمومی این بیمارستان مراجعه می‌کنند و در ایام شلوغ مراجعات این بخش به 600 نفر نیز می‌رسد و برای جلوگیری از معطلی مردم از سه پزشک هم‌زمان استفاده می‌شود.

سیّاح با بیان اینکه آزمایشگاه این بیمارستان با کمک اداره بهداشت ارتش و خرید تجهیزات مجهزترین آزمایشگاه قوچان به شمار می‌رود، تصریح کرد: خدمات ارائه‌شده استاندارد بوده و با آزمایشگاه‌های رده اول مشهد هم‌تراز است و آزمایش‌هایی نظیر غربالگری یا هورمونی مثل تیروئید با هزینه‌ای کمتر از آزمایشگاه‌های دیگر در بیمارستان 556 ارتش انجام می‌شود.

وی با اشاره به خریداری دستگاه سونوگرافی از دو سال پیش در این بیمارستان و تأمین پزشک موردنیاز در سال جاری، تأکید کرد: 75 درصد مراجعات بیمارستان 556 ارتش را مردم عادی، مسئولین تشکیل می‌دهند و تنها 25 درصد مراجعات مربوط به نیروهای مسلح و خانواده‌های آن‌هاست و این نشان از آن دارد که این مرکز انتخاب اول بسیاری از مردم برای رسیدگی‌های پزشکی است.

رئیس بیمارستان 556 ارتش در قوچان یادآور شد: رادیولوژی، خدمات زنان و مامایی، تست ورزش، نوار قلب جنین، بینایی‌سنجی و چشم‌پزشکی، جراحی‌های سرپایی، پانسمان، بخیه، تزریق رایگان بیماران ام.اس و ارائه خدمات رایگان به برخی بیماران نیازمند معرفی شده از سوی خیریه‌ها طی عقد تفاهم‌نامه قسمتی دیگر از خدمات این بیمارستان است.

سیّاح با یادآوری اینکه مکان فعلی بیمارستان در ساختمان استیجاری قرار دارد و یک سال دیگر قرارداد اجاره آن تمدید شده است، گفت: ساختمان و زمینی به مساحت 4 هزار و 400 مترمربع به ارزش 20 میلیارد ریال خریداری شد تا بیمارستان 32 تختخوابی ارتش تا ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه این ساختمان دارای اسکلت قوی و کامل بوده و باید مرمت بازسازی شود، بیان کرد: زمین و ساختمان موردنظر تحت تملک بیمارستان ارتش قرارگرفته و برآورد بازسازی ساختمان حدود 300 تا 400 میلیون تومان است.

رئیس بیمارستان 556 ارتش با بیان این مطلب که اگر کلنگ بازسازی این بیمارستان در مهرماه به زمین بخورد 5 ماهه تحویل خواهد شد، تصریح کرد: اتاق عمل، بخش‌های بستری داخلی، اورولوژی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، اورژانس، دندانپزشکی و یک‌تخت ICU برای ساختمان جدید بیمارستان پیش‌بینی شده است.

سیّاح میزان مراجعات ماهیانه به این بیمارستان از ابتدای سال تاکنون را تنها در بخش عمومی حدود 12 هزار نفر دانست و عنوان کرد: میزان مراجعه به داروخانه در ماه حدود 25 هزار نفر بوده و یک هزار و 400 نفر نیز به آزمایشگاه مراجعه می‌کنند که این آمار به‌جز خدمات مامائی، بینایی‌سنجی و جانبی است.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12405

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۱)

  • کارشناس پارت
  • خبرگزاری قوچانی درود
    مطلب افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی ارتش در قوچان همزمان با دهه فجر شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
    من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
    این آدرس سایت ماست:
    www.partchap.com
    اینم شماره تماسمون:
    021-88756411


    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی