خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12210 | ۱۳:۲۷ - ۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۳ دیدگاه

شهردار قوچان از ایجاد تونل نور برای نخستین‌بار در چهار خیابان اصلی این شهر همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

عباس کاظمی با بیان اینکه فضاسازی و تزئینات شهری در ایام‌الله دهه فجر امسال باید در مقایسه با سال‌های گذشته تفاوت محسوسی پیدا کند، گفت: همزمان با فرارسیدن دهه فجر شهرداری با همکاری و مساعدت اداره برق این شهرستان در چهار خیابان اصلی شهر منتهی به میدان امام خمینی(ره) تونل نور ایجاد می‌کند که بی‌سابقه بوده و برای نخستین‌بار اجرایی می‌شود.

شهردار قوچان با بیان اینکه بخش عمران، تیرهای برق دارای استحکام ضعیف را شناسایی و با همکاری اداره برق استانداردسازی می‌شوند، تصریح کرد: برای نخستین‌بار بیش‌از 4 هزار و 500 متر ریسه توسط شهرداری تهیه شده که حدود 2 هزار و 500 متر آن تا کنون در بلوار امام رضا(ع) تا میدان آزادی و درون میادین نصب شده و تا میدان الغدیر این چراغانی‌ها ادامه پیدا می‌کند.

وی یادآور شد: مکانی در میدان آزادی این شهر که در مسیر ورودی و خروجی قرار دارد تعبیه شده است تا میله پرچمی به طول 30 متر و ابعاد پرچم 6.5 در 12 متر در آنجا نصب شود و همزمان با 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی به میهن پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در خواهد آمد.

کاظمی با اشاره به این موضوع که در ایام خاصی همچون محرم و صفر نیز پرچم مشکی در این مکان نصب خواهد شد، بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری پیش‌بینی جایزه ویژه خوش حسابی عوارض نوسازی ویژه دهه فجر برای شهروندان قوچانی بوده که میزان آن بسیار چشم‌گیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه قبل از آغاز راهیپمایی 22 بهمن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایستگاهی در مسیر نصب می‌کند تا پرچم و بادکنک برای حضور پرشور در راهپیمایی میان کودکان توزیع شود، عنوان کرد: حدود 200 بنر در سطح شهر برای نصب در این ایام‌الله آماده و 40 بنر نیز به ابعاد 1 در 1.5 منقش به تصاویر امام خمینی(ره) و انقلاب در قوچان تهیه شده است.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12210

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۳)

خوب بود، ممنون
خواهش می کنم عزیزم ...
بودجه اضافی آوردن؟؟
شاید :/
  • مرتضی تقی زاده خسرویه
  • نه باریکلا نه باریکلا نه باریکلا ، فقط سنگفرش توی کال رو کجای دلم بزارم خخخ
    :))))))))

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی