خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12269 | ۰۹:۵۱ - ۹ فروردين ۱۳۹۵ | ۱ دیدگاه

فرماندار قوچان با اشاره به آمار تردد 773 هزار و 436 وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی این شهرستان در مدت 12 روز گذشته از ورود و خروج بالغ بر 4 میلیون نفر از 25 اسفند تا پایان روز هفتم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی به نقل از خبرگزاری فارس ؛

علیرضا قامتی در حاشیه بازدید مدیرکل روستایی استانداری خراسان رضوی از ایستگاه‌های استقبال از مسافرین نوروزی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه و شهرسازی اقدامات شایسته‌ای به ویژه در بازگشایی راه‌ها داشته‌اند و علی‌رغم همه محدودیت‌ها در سال گذشته اجازه بسته شدن راه‌ها در شرایط برفی را بیشتر از 2 ساعت نداده‌اند.

وی با اشاره به تعامل دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی در کاهش جرائم سطح شهرستان گفت: طی سال گذشته 24 درصد کاهش جرائم نسبت به سال 93 در این شهرستان به ثبت رسیده و در مدت تعطیلات نوروزی نیز با 27 درصد کاهش جرائم نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه‌رو هستیم.

رئیس شورای اداری قوچان با بیان این مطلب که طی هشت روز گذشته میزان تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی این شهرستان به صفر رسیده است، بیان کرد: این موضوع نشان از افزایش فرهنگ مردم در رعایت قوانین و اصول رانندگی بوده که کمترین تصادفات را علی‌رغم بارش نزولات آسمانی در مقاطع مختلف و لغزنده بودن جاده‌ها ارمغان آورده است.

وی با اشاره به کاهش 50 درصدی تصادفات جرحی در محورهای مواصلاتی این شهرستان در مدت تعطیلات نوروزی، عنوان کرد: تاکنون 362 خانوار و یک هزار و 482 نفر از امکانات ستاد اسکان قوچان برای اقامت در مدارس و مجتمع رفاهی فرهنگیان این شهرستان استفاده کرده‌اند.

قامتی تعداد سرویس‌های سفر انجام شده از پایانه مسافربری قوچان را 967 دستگاه اتوبوس و 12 هزار و 178 نفر مسافر به داخل و خارج استان خراسان رضوی دانست و تصریح کرد: آمار دوربین‌های نظارت تصویری ثبت شده از 25 اسفند تا پایان روز هفتم 773 هزار و 436 مورد وسایل نقلیه عمومی در محورهای مواصلاتی این شهرستان بوده که نشان از ورود و خروج بیش از 4 میلیون نفر به قوچان دارد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12269

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۹ فروردين ۹۵ / ۰۹:۵۱

دیدگاه ها  (۱)

  • سیّد محمد جعاوله
  • متشکرم

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی