خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 121 | ۱۶:۰۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۰ دیدگاه


فرمانده پلیس راه خراسان رضوی گفت: از امروز تردد تمام وسایل نقلیه سنگین در سه محور اصلی قوچان - مشهد، سبزوار - مشهد، گناباد و تربت حیدریه - مشهد از

ساعت هفت تا 22 ممنوع است.

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی



محمد صفایی عصر امروز در نشست خبری مشترک مدیران حمل و نقل و ترافیک در آستانه آغاز تعطیلات نوروز، اظهار کرد: در ایام نوروز 93، 150 تیم پلیس راه در سطح جاده‌های استان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: همچنین در این ایام، 32 تیم گشت نامحسوس در محدوده بین دوربین‌های نظارتی و سه تیم گشت ویژه در محورهای استان نسبت به برخورد با متخلفانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند، برخورد می‌کند.

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده‌های استان از امروز خبر داد و تصریح کرد: از آنجا که تردد وسایل نقلیه سنگین با توجه به حجم بالای ترافیک در برخی از محورهای استان مشکل آفرین خواهد بود، لذا بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از امروز تردد تمام وسایل نقلیه سنگین در سه محور اصلی منتهی به مشهد از ساعت هفت تا 22 ممنوع است.

وی تاکید کرد: دو تیم برای کنترل تست اعتیاد رانندگی برون شهری به صورت سیار در جاده‌های خراسان رضوی در ایام تعطیلات نوروز فعال بوده و رانندگان پرخطر را شناسایی می‌کنند.

صفایی با بیان اینکه پلیس به مقوله فرهنگسازی و آموزش ورود جدی داشته است، عنوان کرد: در این راستا، 5 هزار پازل با مفهوم قوانین راهنمایی و رانندگی تهیه شده که در ایام نوروز در بین زائران توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه اعمال جریمه تخلف با احتساب سرعت متوسط نقش بسیار موثری در کاهش حوادث داشته است، ادامه داد: با وجود اینکه بسیاری از رانندگان در محدوده‌ای که مجهز به دوربین‌ها هستند سرعت خود را کاهش می‌دهند اما امسال جریمه براساس سرعت متوسط حساب می‌شود تا از این طریق شاهد افزایش بازدارندگی این طرح در تخلفات حادثه‌ساز باشیم.

وی با بیان اینکه همچنین تمام دوربین‌های دارای مشکل تعمیر و بازسازی شده‌اند و تمام جاده‌‎های دو طرفه مجهز به دوربین سیار هستند، افزود: با اعمال قانون رانندگان متخلف به وسیله دوربین‌های نظارت تصویری در جاده‌های خراسان رضوی، درصد تخلفات ناشی از سرعت بالا کاهش چشمگیری داشته است.



انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 121

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی