خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12101 | ۱۵:۵۳ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

فرماندار قوچان از تصویب منطقه ویژه اقتصادی قوچان در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و تعیین شدن وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان مسئول اجرایی خبر داد.


علیرضا قامتی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری قوچان اظهار کرد: قرآن کریم باید دستورالعملی برای چگونه زندگی کردن در این عالم هستی باشد و این مسابقات قرآنی در حال برگزاری در قوچان داری اهداف فرهنگی متفاوتی است.

وی با بیان اینکه نگاه تبلیغی به مسابقات ورزشی متفاوت‌تر از اینگونه مسابقات قرآنی است و هنوز در این حوزه با مظلومیت مواجه هستیم، گفت: رسانه‌ها در شروع مسابقات قرآنی فعالیت تبلیغی مناسبی در اطلاع‌رسانی به مردم برای حضور پرشور داشتند اما صدا و سیمای استان نیز باید ورود بیشتری به این موضوع کنند و مأموریت خود را درست انجام دهند.

رئیس شورای اداری قوچان با یادآوری اینکه این شهرستان با به‌کارگیری حداکثر امکانات میزبانی مسابقات را برعهده گرفته است، افزود: برای مراسم پایانی نگرانی از حضور مردم وجود ندارد و مردم علاقه‌مند به حضور در این گونه مراسمات هستند زیرا وجود مساجد زیاد در سطح شهرستان نشان از تقید و اعتقاد مردم دارد.

وی با اشاره به سفر استاندار خراسان رضوی در هفته‌های گذشته به این شهرستان، بیان کرد: طی سفر قبلی استاندار در دور قبلی 38 موضوع برای ایشان مطرح شد که 21 مبحث به نتیجه و 17 موضوع دیگر در دست اقدام است و یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سفر استاندار در این دوره عملیاتی شدن بحث معافیت پنج قلم کالا از مرز باجگیران بود.

فرماندار قوچان با بیان اینکه در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قول 10.5 میلیارد تومان برای تجهیزات پزشکی و تکمیل ساختمان زنان و زایمان بیمارستان این شهرستان داده شد، تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی قوچان در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصویب و وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان مسئول اجرایی آن شناخته شد که منتظر تصویب در صحن علنی مجلس هستیم.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12101

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی