خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1214 | ۱۸:۲۹ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۰ دیدگاه

مدیر روابط عمومی تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از اعلام آمادگی این اداره برای دریافت شکایات مردم و برخورد با هرگونه تخلف در ایام نوروز خبر داد.

روابط عمومی تعزیرات حکومتی خراسان رضوی علی اکبر طحان افزود: این اداره همسو با سایر نهادهای نظارتی مرتبط با تنظیم بازار، با هر گونه تخلف صنفی و عدول از موازین قانونی به طور قاطع برخورد می کند.

وی اظهار کرد: بر همین اساس این اداره کل با در نظر گرفتن پنج شعبه در اماکن پرتردد شهر مشهد و همچنین شعبه های شهرستان های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تایباد، تربت جام، قوچان، گناباد، کاشمر، چناران، خواف و طرقبه و شاندیز تا پایان روز پانزدهم فروردین ماه به صورت فوق العاده در خدمت هموطنان بوده و آماده دریافت گزارش ها و شکایات مردم خواهد بود.

طحان گفت: محل استقرار شعب سیار تعزیرات حکومتی در مشهد پایانه های مسافربری مشهد و ستاد تسهیلات سفر در ابتدای خیابان طبرسی می باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر این مردم می توانند از طریق ارتباط با شماره تلفن 124 و 37243151 و 37243155 و همچنین سامانه پیام کوتاه 3000891013 شکایات خود را اعلام کنند.

سازمان تعزیرات حکومتی صلاحیت رسیدگی به تخلفات اقتصادی در دو بخش دولتی و غیر دولتی و رسیدگی به تخلفات بهداشت، دارو و درمان و رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز را بر عهده دارد.

            

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1214

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۷ اسفند ۹۳ / ۱۸:۲۹

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی