خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12141 | ۲۲:۳۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴ | ۱ دیدگاه

12 طرح عمرانی همزمان با هفته وقف در خراسان رضوی به بهره برداری رسید.
http://www.ghuchani.ir/wp-content/uploads/%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D8%B9-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DA%A9%D9%87%D9%86%D9%87-2.jpg


استاندار خراسان رضوی امروز در مراسم مشترک افتتاح همزمان این طرحها در محل بقعه متبرکه امامزاده زید میامی در مشهد گفت: این طرحها با همکاری واقفان و خیران و در محل بقاع متبرکه شهرستان‌های مشهد، کاشمر، قوچان، گناباد، چناران و نیشابور بهره ‌برداری می شود.

علیرضا رشیدیان افزود: دولت 70 میلیارد ریال به بقاع متبرکه استان کمک کرده است که البته این حوزه احتیاج به مشارکت بیشتر مردم دارد.

رشیدیان هزینه ساخت این طرحها را 40 میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: پروژه های آینه کاری شبستان، احداث درمانگاه و پاسگاه نیروی انتظامی در بقعه امام زاده یحی بن زید در میامی، مراحل نوسازی و ساماندهی بقعه متبرکه خواجه اباصلت هروی در مشهد و واحد تجاری و خدمات بین راهی در بقعه متبرکه سیدمحمد در شهرستان کاشمر از جمله طرحهای بهره برداری شده است.

حجت الاسلام گنابادی نژاد افزود: مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده عبدالله در چناران، توسعه شبستان امامزاده سلیم(ع) در نیشابور، ساخت و تکمیل مسجد حضرت زهرا(س) در مجاورت امام زاده یحیی(ع) گناباد، ساخت و تکمیل شبستان و آشپزخانه امام زاده سیدمحمود(ع) در گناباد و پروژه ایجاد چشمه سرویس بهداشتی در امامزاده ابراهیم(ع) در قوچان دیگر طرحهایی است که به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12141

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۱)

  • احمدحیدری
  • یعنی درست کردن دستشویی وتوالت این همه شعار داره

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی