خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1217 | ۱۸:۲۵ - ۲ فروردين ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

شهردار گفت: به دلیل تقارن ایام نوروز با دهه فاطمیه 600 بنر سوگواری حضرت فاطمه (س) و سه اِلمان فاطمی در قوچان نصب شد.گشت و گذار در شهر

محمد صالحی‌فرد امروز اظهار کرد: شهرداری قوچان به دلیل همزمانی ایام نوروز با دهه فاطمیه اقدام به نصب 600 بنر سوگواری حضرت فاطمه (س) و سه المان فاطمی در سطح شهر کرده است.

وی با بیان اینکه دبیری ستاد خدمات سفرهای نوروزی در قوچان را شهرداری و شورای اسلامی این شهر برعهده دارند، گفت: رویکرد شهرداری امور فرهنگی بوده و برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی اقدام به تهیه نقشه، آلبوم شهرداری، معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های شهرستان برای مسافران کرده است.

صالحی‌فرد تأکید کرد: یک سازه فلزی با 10 غرفه در ابتدای ورودی شهر تعبیه شده و در آن علاوه بر راهنمایی و در اختیار قرار دادن نقشه، غرفه‌های دیگری همچون صنایع دستی، نان محلی، غذای سنتی به همراه غرفه‌های فرهنگی و مذهبی برپا شده است.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری برای استقبال از نوروز 94، بیان کرد: رنگ‌آمیزی جداول در محورهای ورودی و خروجی، نورپردازی به طول 7 کیلومتر، زبیاسازی و نظافت پارک حاشیه‌ای امام رضا (ع) و نصب اِلمان در میادین مسیر تردد مسافران از جمله این اقدامات است.

شهردار قوچان یادآور شد: اقدامات شهری نیز شامل نورپردازی پل قوسی برای نخستین‌بار، رنگ‌آمیزی تمام جداول خیابان‌های اصلی و برخی از خیابان‌های فرعی به طول 30 کیلومتر و به راه افتادن اتوبوس شادی در سطح شهر با قرارگیری آثار سنتی در داخل آن است.

وی تصریح کرد: بیش از 80 هزار گل‌کاری و درختکاری، نصب 150 پایه پرچم در نقاط مختلف و 10 اِلمان بزرگ که کار تازه‌ای به شمار می‌آید در سطح شهری به انجام رسیده است.

صالحی‌فرد عنوان کرد: دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی قوچان با کشیک‌بندی به صورت 24 ساعته با استقرار در ساختمان شهرداری آماده خدمت‌رسانی به مردم و زائران آقا علی‌بن موسی الرضا (ع) است.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1217

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۲ فروردين ۹۴ / ۱۸:۲۵

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی