خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12172 | ۱۳:۰۳ - ۹ دی ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

امام جمعه قوچان گفت: اصل مشروعیت نظام ولایت فقیه است و اصل و اساس ولایت نیز ریشه در ولایت خداوند دارد که ولایت خداوند متعال همان ولایت پیغمبر وامام معصوم است.

____________________

حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت ۹ دی در مسجد سجادیه بیان کرد: افرادی که خدشه ای نسبت به ولایت فقیه وارد کنند حتی در پایین ترین درجه نظام  هم جایی ندارند.

وی گفت: انتقال ولایت پیغمبر تا امام ادامه دارد که در زمان غیبت ولی فقیه جانشین امام زمان (عج) محسوب می شود.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به اینکه افرادی که در مسیر حق نیستند زیر سایه مستکبران قرار دارند افزود: اصل و اساس انقلاب ما قیامی است که در محور ولایت الهی ایجاد می شود بنابراین اگر باور به حق نداشته باشیم هر روز منتظر تصمیم غربی ها و کفر باید نشست

امام جمعه قوچان موضع ایران در برابر استکبار را همان موضع قرآن دانست وگفت: اگر بنا باشد خودمان را در برابر مستکبران تسلیم کنیم پس چه نیازی داشتیم تا با این همه شهید، تحریم و گرفتاری خود را در پاسداشت انقلاب هزینه کنیم.

وی تاکید کرد: طمع کردن دررابطه با آمریکا  نه تنها مشکلی را برطرف نمی کند بلکه ایمان و اعتقاد ما را نیز خدشه دار خواهد کرد.

 طباطبایی یاد آور شد: آیا تاکنون از مذاکره و یا نشست با غربی ها چیزی حاصل شده است که حالا دل به وعده آنان ببندیم و آینده کشور را نابودی کنیم؟

امام جمعه قوچان با اشاره به فتنه سال ۸۸ اظهار کرد: ابتدا افراد در انتخابات اعتراض داشتند که تقلب شده و سپس در کوچه، بازار و خیابان شروع به اعتراض کردند و کم کم در مقابل اصل نظام، ولایت فقیه و انقلاب ایستادند.

وی در این باره افزود: در فتنه 88 گروهی قصد داشتند  با اعتراض کم کم اصل ولایت فقیه را زیر سوال ببرند.

طباطبایی به ماهیت این انقلاب اشاره کرد و گفت: ماهیت این انقلاب ماهیت ضد استکباری است که سبب می شود همگام و کمک با صدای مظلوم در یمن، افغانستان وفلسطین حرکت کند در صورتی که گروه فتنه قصد داشتند برخلاف ماهیت این انقلاب شعار  جریان های غربی را تجویز کند.

امام جمعه قوچان به عنصر بصیرت در اجرای جریان شناسی و دشمن شناسی پرداخت و گفت: با فضای آلوده ای که در جریان فتنه پدید می آید دشمن به اسم شعار قرآن و دین در برابر مسلمانان ظاهر می شود و مقاصد شوم خود را دنبال می کند.

وی افزود: فرد مومن همواره آگاهی وهوشیاری دارد که همین خصلت سبب می شود در کنار ولایت حضور داشته باشد.

طباطبایی با توجه به سخن حضرت امام مبنی براینکه اگر حق را تشخیص دهیم  اهل حق را هم خواهیم شناخت بیان کرد: متاسفانه افرادی در کنار امام حضور داشتند که حق را نپذیرفتند وگمراه شدند.

وی با تاکید بر اینکه نباید به دشمن اعتماد کرد افزود: مقاومت و اتکا به منابع داخلی موجب شد تا نظام اسلامی تاکنون در برار توطئه های بی شمار دشمن از جمله تحریم و تهدید ایستادگی کند و حتی به پیشرفت هایی نیز دست یابد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12172

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی