خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12191 | ۲۰:۵۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۴ | ۲ دیدگاه

مدیر حوزه علمیه امام خمینی ره) قوچان از برگزاری سلسله جلساتی با موضوع سبک زندگی با حضور حجت‌الاسلام ماندگاری، رفیعی و پناهیان در این شهرستان خبر داد.

____________________

افتتاحیه سلسله جلسات سخنرانی با محوریت سبک زندگی اسلامی در قوچان روز چهارشنبه 23 دی‌ماه با حضور حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری از سخنرانان برجسته کشوری و سخنران برنامه سمت خدا همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع برگزار خواهد شد.


+ حجت‌الاسلام کاظم حریف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: حوزه علمیه امام خمینی(ره) این شهرستان به همراه برخی نهادهای فرهنگی در پی سخنرانی‌های مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی اسلامی و تأکیدات معظم‌له به دنبال برگزاری سلسله جلسات سخنرانی درباره این موضوع است.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) قوچان با یادآوری اینکه دفتر امام جمعه، سپاه پاسداران، اداره اوقاف و امورخیریه، سارمان تبلیغات اسلامی و جمعی از جوانان و نوجوانان فعال فرهنگی حوزه علمیه را در برگزاری مراسم یاری کردند، افزود: مهمترین موضوع سخنرانی سبک زندگی اسلامی بوده اما شاید به مباحث روز و موضوع نفوذ نیز پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه طبق برنامه‌های فرهنگی گذشته در سطح شهرستان اجرا می‌شود، گفت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری سبک زندگی اسلامی بوده که تشکل‌های فرهنگی ابزار اصلی ساختن و ترویج بیان سبک زندگی اسلامی به شمار می‌آیند.

حریف تأکید کرد: این سلسله جلسات به صورت مداوم هر دوماه یک بار در سطح شهرستان با حضور سخنران مطرح کشوری از جمله حجت‌الاسلام رفیعی، پناهیان و... برگزار می‌شود تا زوایای مختلف سبک زندگی اسلامی بیان و انسجام فرهنگی میان متولیان فرهنگ در قوچان ایجاد شود.

وی یادآور شد: شاید برگزاری این برنامه انسجام بخشی مناسبی به فعالیت‌های فرهنگی در قوچان بدهد و الگوسازی برای هیئت‌های مذهبی در اجرای برنامه‌های منسجم و متحد در زمان‌های خاص همچون دهه فاطمیه یا عاشورای حسینی در سطح شهرستان باشد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12191

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۲)

سلام علیکم.
خسته نباشید.چه جالب که ماهی یک بار میخواهن این کارو انجام بدن.....بعد احتمالش نیست فضای مسجد جامع برای سخنرانی با اینهمه تبلیغات کم باشه ؟؟
واقعا همینطوره :|
من حرفی در جواب به این نظر ندارم
  • مرتضی تقی زاده خسرویه
  • با ریکلا، کار باید کارِ فرهنگی باشه، 
    :)

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی