خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12215 | ۱۳:۵۲ - ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱ دیدگاه

فرماندار قوچان از حذف سرعت‌گیرهای نصب شده در ورودی شهر قوچان از مسیر مشهد و قرارگرفتن پل عابر پیاده در روبه‌روی دانشکده غیرانتفاعی حکیم نظامی قوچان طی مصوبه شورای ترافیک خبر داد.


علیرضا قامتی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک قوچان اظهار کرد: شهرداری یکی از ارگان‌هایی بوده که برای ارائه خدمات خوب و مناسب به شهروندان باید برنامه محور باشد و مردم نیز اگر کار خوب از شهرداری ببینند بیشتر از آن حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در نقاط حادثه‌خیز این شهرستان باید از کیفیت اجرای بالا برخوردار باشد و به آن اهیمت داده شود، گفت: برای از بین نرفتن زحمت‌ها باید رعایت مسائل فنی مورد توجه قرار گیرد و هر اقدامی که در محورهای بین‌المللی انجام می‌شود باید دارای استاندارهای بین‌المللی باشد.

رئیس شورای ترافیک قوچان با تأکید بر اینکه دستگاه‌های مربوطه در این شهرستان باید در 15 روز ایرادهای موجود در سرعت‌گیرها در ورودی و خروجی شهر ایمن‌سازی و اصول فنی را رعایت کنند، تصریح کرد: بعضی محدودیت‌های مشترک میان شهرداری و اداره راه و شهرسازی وجود دارد که باید با تعامل میان دستگاه‌ها، خدمات مورد نیاز به برخی مناطق مورد نظر از طرف شهرداری داده شود.

وی یادآور شد: زمین اراضی ارتش باید تحویل شهرداری شود تا با مدیریت در آینده دچار مشکلات و گرفتن تأییدیه فنی نشویم که این موضوع را باید در جلسه‌ای کارشناسی مورد توجه قرار داد و نباید از قاعده خارج شد.

قامتی با بیان اینکه باید جلسه‌ای کارشناسی میان هیئت مدیره اراضی ارتش، شهردار و اعضای شورای اسلامی برای رسیدن به توافق برگزار شود، عنوان کرد: در خصوص ایجاد این‌گونه تعاونی‌ها، شورا و شهرداری دقت لازم را داشته تا یک کار اساسی و کارشناسی برای شهروندان انجام شود.

وی با اشاره به ورودی و خروجی جایگاه جدید گاز CNG در این شهرستان گفت: این مکان اگر دارای پروانه بهره‌برداری بوده باید بررسی شود تا نسبت به رفع ایرادهای موجود اقداماتی انجام و در غیر اینصورت نسبت به برخورد قانونی اقدامات لازم صورت گیرد.

فرماندار قوچان تأکید کرد: در این جلسه مقرر شد سرعت‌گیرهای ورودی شهر حذف و پل عابر پیاده میدان آزادی به مکان روبه‌روی دانشکده غیرانتفاعی حکیم نظامی این شهرستان با توجه به مشخص بودن حریم جاده منتقل شود.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12215

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۱)

  • مرتضی تقی زاده خسرویه
  • سرعت گیر نزدیک غیرانتفاعی حکیم نظامی رو هم بردارن تمومه
    :)

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی