خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12224 | ۲۰:۰۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱ دیدگاه

فرماندار قوچان از افتتاح و کلنگ‌زنی 54 پروژه همزمان با ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان خبر داد.


علیرضا قامتی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های مکتوب، مجازی و نشریات محلی در سالن جلسات فرمانداری قوچان اظهار کرد: آنچه باید در این ایام مورد توجه قرار گیرد آشنایی و انتقال تجارب به قشر جوان جامعه از انقلاب اسلامی و چرایی شکل‌گیری آن است تا جوانان به جایگاه نظام اسلامی و موقعیت به‌وجود آمده پی ببرند.

وی با بیان اینکه با وجود بسیاری از مشکلات شاخ قبولی در سال تحصیلی گذشته در آموزش و پرورش این شهرستان دارای رشد 7 درصدی بوده است، تصریح کرد: امروز وحدت میان مسئولین به ویژه اعضای شورای تأمین موجب شده تا در 10 جرم اول با میانگین کاهش 21 درصدی روبه‌رو شویم و اگر آمار تصادفات نبود شاید میزان کاهش در معدل افزایش پیدا می‌کرد.

رئیس شورای اداری قوچان با یادآوری اینکه این شهرستان در شاخص تورم و رشد اقتصادی نسبت به میانگین کشوری دارای وضعیت مطلوبی است، بیان کرد: در ایام‌الله دهه فجر 54 پروژه با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد که در مقایسه با دهه فجر سال گذشته رشد 25 درصدی داشته است.

وی با بیان این موضوع که در آینده با توجه به اجرای برجام طرح و برنامه‌هایی در حوزه کشاورزی قوچان آماده تا شاهد رشد در این حوزه باشیم، گفت: تلاش شده طی دیدار با سرمایه‌گذارانی در حوزه پتروشیمی و نفت طرح‌هایی تهیه و توافقاتی را در آینده انجام دهیم.

قامتی با اشاره به اینکه تعدادی از معاون فعال شهرستان شناسایی و به دنبال کشف معادن جدیدی حرکت خواهیم کرد، یادآور شد: میانگین تخصیص اعتبارات تملک دارایی‌های این شهرستان در امسال تاکنون 58 درصد بوده و در ماده 180 نیز انتظار اختصاص 90 درصدی تا پایان سال می‌رود.

وی با تأکید بر این موضوع که در افتتاح پروژه‌ها به دلیل رعایت اخلاق و عدم ایجاد شائبه در بازه‌های زمانی این برنامه‌های با حضور مدیران استانی اجرا می‌شود، عنوان کرد: افتتاح طرح هادی و آسفالت روستایی از شاخص‌ترین برنامه‌های افتتاحیه در ایام‌الله دهه فجر این شهرستان است.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12224

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۱)

  • دوستدار قوچان
  • متاسفانه بابودن نمایندگانی امثال آقای شوشتری قوچان هیچوقت پیشرفت نخواهد کردمقایسه کنیدبافاروج آنوقت متوجه میشوید
    بهتر است با دقت بیشتری به ماجرا نگاه کنید
    درست است که آقای شوشتری طی این 4 سال کار زیادی برای قوچان نکرده اما شاهدیم مردم به ایشان رای داده اند حال چه بدلیل منافع خود و چه از روی فکر و تعقل.
    اکنون که ما و شما به فرض طرفدار آقای x و y هستیم نباید به هرجا که رسیدیم و هر کسی را که دیدیم نظرات خودمان را به شکل صریح و واضح ضد کاندیدایی بیان نماییم. بهتر است بدانیم که آن نمایده هایی که ما طرفداریشان را می نماییم، مخصوصا رقیب ایشان که تنها برای یک دوره نماینده بود و ما چه می دانیم شاید اگر این شخص و یا دیگر اشخاص نمایده می شدند به دلیل خودخواهی و غرور پیروزی در انتخابات و یا به دلیل اولین پیروزیشان در مجلس و داشتن اضطراب و استرس ناشی از آن بدتر از آقای شوشتری شهر را اداره می کردند.
    خوب است بیاییم و نیمه پر لیوان را ببینیم. اکنون که 4 سال و همچنین 1 سال از نمایندگی این شخص در مجلس نهم و هشتم می گذرد، باید دید در مجلس نهم که با رنگ و روی مجلس آشنایی بیشتری دارد (حداقل بیشتر از دیگر نماینده ها)، چه کاری برای قوچان می کند. فقط با درنظر داشتن اینکه ایشان در حوزه قوچان، فاروج و باجگیران در حال خدمت به مردم هستند. این را به این دلیل گفتم که برخی از مردم در مجلس نهم از ایشان شاکی شده بودند که چرا به دیگر شهر ها بیشتر از قوچان رسیدگی میکند.


    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی