خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12227 | ۲۰:۱۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

پلیس شهرستان قوچان طی سه عملیات با انهدام باند حرفه ای قاچاق ،۱۵۰کیلوگرم تریاک کشف کرد.


فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: با دریافت خبری مبنی بر فعالیت گسترده باند قاچاق مواد مخدر موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار رضا قدمگاهی افزود: تیم اطلاعات و عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی به مدت ۲ماه از بارگیری محموله مواد مخدر با یک دستگاه پژو از مشهد و جابجایی آن به شهرهای اطراف حمل می کردند مطلع شدند. که بعد از شناسایی و تعامل خوب دستگاه قضایی چند مرحله کار اطلاعاتی انجام شد .

وی گفت: با شناسایی تیم ماموران با تجربه در ابتدای ورودی شهرستان مستقر و خودرو را با استفاده از علائم هشدار دهنده متوقف و آن را برای بازرسی به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان افزود: ماموران در بازرسی از مقدار تقریبی۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف وبه همراه چهار دستگاه خودرو توقیف کردند.

سرهنگ پاسداررضاقدمگاهی خاطر نشان کرد: در بازجویی های به عمل آمده از راننده و سرنشین خودرو مشخص شد ۴نفر متهم اصلی که در غالب یک باند هستند شناسایی و دستگیر که تحویل مراجع قضایی خواهد شد.

وی گفت : با اطلاعات به دست آمده، تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی قضایی شناسایی و به صورت غیر محسوس که در مخفیگاه خود مواد مخدر نگهداری میکردند که در ساعت ۹/۵شب اتفاق افتاد که به مقدار ۸۱کیلو ۷۵۰گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان افزود: درعملیات سوم نیزضمن ادامه تحقیقات پلیسی ماموران این فرماندهی با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر یک سارق ۲۵ساله را دستگیر که دارای ۲۰فقره از داخل خودروها بوده و جابجایی آنها از طریق افراد معتادین می باشد.

که سه نفر متهم خرده فروش دارای سابقه زیادی هستند که با مقداری ۲۰۰گرم هرویین فشرده و شیشه که متهم آخر با مقدار ۱۹گرم هرویین فشرده دستگیر وبه مراجع قضایی تحویل می گردد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12227

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی