خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12268 | ۱۰:۰۸ - ۸ فروردين ۱۳۹۵ | ۱ دیدگاه

مسئول نمایندگی حمل و نقل جاده‌ای قوچان گفت: آمار تردد وسایل نقلیه عمومی که توسط 6 دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به ثبت رسیده نشان از افزایش 6.6 درصدی تردد نسبت به سال گذشته دارد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی به نقل از خبرگزاری فارس

رحیم تقدیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قوچان اظهار کرد: طرح نوروزی از 25 اسفند آغاز که تا پایان روز ششم فروردین ماه 876 سفر با وسائط نقلیه عمومی از پایانه مسافربری قوچان با 10 هزار و 837 نفر مسافر انجام شد که نسبت به سال گذشته به ترتیب کاهش 6/19 درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه تردد مسافر از پایانه مرزی باجگیران نیز 2 هزار 779 نفر بوده که نسبت به سال گذشته دارای کاهش است، تصریح کرد: آمار تردد وسائط نقلیه ثبت شده تا پایان روز ششم فروردین توسط 6 دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی قوچان 681 هزار و 839 وسیله بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 6.6 درصدی داشته است.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد تسهیلات سفر نوروزی قوچان یادآور شد: سه دستگاه دوربین ثبت تخلف، 8 دستگاه دوربین تردد شمار به صورت رفت و برگشت در محورهای مواصلاتی این شهرستان به همراه یک تابلوی پیام‌نمای VMS در محور قوچان به درگز نصب شده است.

تقدیسی با یادآوری این موضوع که کمیته حمل و نقل سفر در پایانه مسافربری قوچان از 25 اسفند مستقر شده، تأکید کرد: 65 دستگاه اتوبوس برای داخل و خارج استان، 25 دستگاه مینی‌بوس و 58 دستگاه سواری کرایه در قوچان و باجگیران به عنوان وسائط نقلیه عمومی در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی یادآور شد: سه مرحله بازدید فنی از اتوبوس‌ها، برگزاری جلسات مختلف با اعضای کمیته و نصب گاردریل در پیچ شاهرگ نمونه‌ای از اقدامات انجامی در طول این ایام بوده و اتوبوس‌های فعال و آماده به کار نیز برای مسافرین اتوبوس‌های در راه مانده نیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12268

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۸ فروردين ۹۵ / ۱۰:۰۸

دیدگاه ها  (۱)

  • سیّد محمد جعاوله
  • مفید بود

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی