خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12271 | ۰۹:۰۷ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ | ۱ دیدگاه

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی از ثبت روزانه به طور متوسط یک هزار و ۲۱۱ تخلف سرعت غیرمجاز در دو محور مشهد-قوچان و مشهد-تربت حیدریه طی ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی به نقل از خبرگزاری مهر ؛

جواد وحدتی فرد با اشاره به وجود ۱۶ دوربین ثابت ثبت سرعت در محورهای مشهد- قوچان و مشهد- تربت حیدریه، گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز نهم فروردین ماه جاری، در مجموع ۱۶ هزار و ۹۵۹ تخلف سرعت غیرمجاز شامل هفت هزار و ۳۱۲ تخلف سرعت لحظه ای و ۹ هزار و ۶۴۷ تخلف سرعت متوسط غیر مجاز، همراه با تصاویر خودرو و پلاک آن از طریق این ۱۶دوربین در این دو محور، ثبت و برای اعمال قانون به اجرائیات پلیس راهور کشور ارسال شده است.

وی ادامه داد: در این مدت بیشترین سرعت لحظه ای ثبت شده، ۱۸۰ کیلومتر در ساعت و بالاترین سرعت متوسط ثبت شده هم ۱۶۸ کیلومتر در ساعت بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی همچنین گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۹۶ دستگاه تردد شمار نصب شده در جاده های استان خراسان رضوی، طی ایام طرح نوروزی تاکنون، یک میلیون و ۲۴۵ هزار و چهار تخلف سرعت غیرمجاز در جاده های این استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه طرح نوروزی ۱۳۹۴، ۴۴ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت همچنین یک میلیون و ۵۸۶ هزار و ۴۷۱ تخلف عدم رعایت فاصله مجاز توسط خودروها در جاده های خراسان رضوی ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه طرح نوروزی ۱۳۹۴، پنج درصد افزایش را نشان می دهد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12271

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۲ فروردين ۹۵ / ۰۹:۰۷

حوادث

سرعت غیر مجاز

دیدگاه ها  (۱)

  • سیّد محمد جعاوله
  • بله
    چی چی رو بله !!!؟؟؟؟

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی